כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הממלכה סוערת

הנסיך הארי על משפחת המלוכה: "כת מוות"

הספר שפרסם הנסיך הארי ממשיך לעורר סערה. הנסיך הארי מביך את משפחת המלוכה באופן חסר תקדים. הארי ציין בספרו שחייהם "נבנו על מוות" וחוויותיהם היו בצל של אבל. "דם של חיות בלונדון"  

הנסיך הארי על משפחת המלוכה: "כת מוות"
לווית המלכה בלונדון צילום: The Royal family

הדוכס מסאסקס, בן 38, כתב אנקדוטות מזעזעות רבות על חייו בספר החדש שיצא היום לחנויות, הוא תיאר את משפחתו כ"כת מוות". הארי ציין בספרו שחייהם "נבנו על מוות" וחוויותיהם היו בצל של אבל. "ראיתי שאפילו הרגעים הכי טובים שלנו, והזכרונות הכי טובים שלי, איכשהו כרוכים במוות", כתב.

"חיינו נבנו על מוות, הימים הבהירים ביותר שלנו מאפילים עליו. במבט לאחור, לא ראיתי נקודות זמן, אלא ריקודים עם המוות, אולי היינו כת מוות". הארי גם כתב כיצד טירת ווינדזור אחד מבתי המגורים המלכותיים של המשרד באנגליה - היא "קבר, הקירות מלאים באבות קדמונים". מגדל לונדון, הסביר הארי, "מוחזק יחד עם דם של חיות".

הנסיך הארי הבהיר כי הוא ואשתו מייגן מרקל אינם מתכננים לוותר על התואר המלכותי שלהם - למרות שהוא יודע שלעולם לא יחזור לבריטניה. הנסיך בן ה-38 נשאל על כך שהוא ואשתו עדיין מחזיקים בתארים המלכותיים שלהם תוך שהם מרוויחים מיליונים מכך. "ומה זה ישנה?" ענה הארי בראיון לתקשורת האמריקאית.

אנדרסון קופר המראיין מרשת CBS שאל מדוע הוא צריך להיות כל כך פומבי עם ההתקפות האכזריות שלו על משפחתו. "אחת הביקורות שקיבלת היא שזה בסדר, אתה רוצה לעבור לקליפורניה, אתה רוצה לסגת מהתפקיד המוסדי, למה להיות כל כך פומבי? למה לחשוף שיחות שניהלת עם אביך או עם אחיך?" שאל קופר.

הארי השיב שהוא ניסה לנהל שיחות כאלה באופן פרטי אבל "בכל פעם היו תדריכים והדלפות ושתילת סיפורים נגדי ונגד אשתי, אתה יודע, המוטו המשפחתי הוא, 'לעולם אל תתלונן, לעולם אל תסביר'. אבל זה רק מוטו. וזה לא ממש מחזיק". אמר הארי.

הנסיך הארי לונדון חיות דם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד