כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לוחצים מימין

הקמפיין החדש של המתיישבים שמופנה לממשלה

פורום ההתיישבות הצעירה יוצא בקמפיין חדש שבו הוא קורא לממשלה לקדם באופן מידי את הסדרת ההתיישבות הצעירה. אנשי ההתיישבות אומרים: "אין סיבה לחורף נוסף בו 12,000 ילדי ההתיישבות הצעירה יקפאו מקור"

הקמפיין החדש של המתיישבים שמופנה לממשלה
ההתיישבות הצעירה צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

פורום ההתיישבות הצעירה יוצא בקמפיין חדש ובו הוא מפציר בראש הממשלה בנימין נתניהו והשרים בצלאל סמוטריץ', איתמר בן גביר, אורית סטרוק ויצחק וסרלאוף לקדם באופן מידי את הסדרת ההתיישבות הצעירה ולא לחכות 60 יום להחלטת הממשלה.

בפורום ההתיישבות הצעירה אומרים: "אנו מברכים את ראש הממשלה והשרים על הקמת ממשלת הימין הלאומית היציבה לראשונה מזה שנים, ועל הכנסת 'הסדרת ההתיישבות הצעירה' להסכמים הקואליציוניים".

זו העת, אומרים בפורום, "כאשר החלטת הממשלה כבר מוכנה, והצורך ההומניטרי של מעל 25,000 תושבי ההתיישבות הצעירה בחודשי החורף זועק, לאשר את הצעת המחליטים להסדרה ולאפשר באופן מידי את חיבור ההתיישבות הצעירה כולה לתשתיות חשמל, מים ועוד".

לסיום אומרים בפורום כי הם, "קוראים לשרים החדשים בצלאל סמוטריץ', איתמר בן גביר, אורית סטרוק ויצחק וסרלאוף שפעלו רבות והוכיחו שטובת ארץ ישראל ועם ישראל בראש מעייניהם: אין צורך לחכות 60 יום, אין סיבה לחורף נוסף בו 12,000 ילדי ההתיישבות הצעירה יקפאו מקור, זה בידיים שלכם!".

ההתיישבות הצעירה בנימין נתניהו איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד