ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"בגידה במולדת"

ח"כ מעוצמה יהודית עורר סערה: "יש לעצור את יאיר לפיד ובני גנץ"

ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית עורר סערה לאחר שבריאיון שנערך עמו התייחס לקריאה למרי אזרחי מצד אנשי האופוזיציה ואמר כי "יש לעצור את יאיר לפיד, בני גנץ, יאיר גולן ומשה (בוגי) יעלון". לדבריו: "הם האנשים המסוכנים ביותר שיש כרגע". ראש האופוזיציה: "היה ברור שזה יגיע"

ח"כ מעוצמה יהודית עורר סערה: "יש לעצור את יאיר לפיד ובני גנץ"
בני גנץ ויאיר לפיד צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ צביקה פוגל ממפלגת עוצמה יהודית, אמר היום (שלישי) בראיון ל'כאן חדשות' כי "יש לעצור את יאיר לפיד, בני גנץ, יאיר גולן ומשה (בוגי) יעלון". כאשר העילה למעצרם לדבריו, היא "בגידה במולדת".  

פוגל, שהתייחס לקריאות למרי אזרחי מצד אנשי האופוזיציה, אמר: "את הארבעה האלה צריך לעצור - הם האנשים המסוכנים ביותר שיש כרגע. הם לא מדברים על הפגנה, לא על דגלים ולא שום דבר אחר. הם מדברים עכשיו על מלחמה וקוראים למלחמה. אם הם היו קוראים להפגין, הייתי נותן להם את הזכות להפגין. אבל הם מתייחסים אליי כאויב. זו בגידה במולדת וזו עילה למעצר".

בדרך למלחמת אחים? סגן הרמטכ"ל לשעבר בקריאה למרי אזרחי

בתגובה לראיון, ראש האופוזיציה, יאיר לפיד כתב בחשבון הטוויטר: "היה ברור שזה יגיע. במדינות לא דמוקרטיות השלטון תמיד מאיים לעצור את ראשי האופוזיציה".

הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ גדי איינקוט כתב: "אני קורא לחבר הכנסת, תא״ל (מיל') צביקה פוגל לחזור בו מדבריו החמורים על כך שיש לעצור את לפיד וגנץ וקורא לראש הממשלה נתניהו לגנות מיד. קואליציה שקוראת למעצר של ראשי האופוזיציה הוא דבר בלתי מקובל במדינה דמוקרטית".

צביקה פוגל. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

כזכור, אמש, בתום פגישת ראשי האופוזיציה, צייץ  בטוויטר יאיר לפיד, יו"ר האופוזיציה: "נלחם יחד נגד המהלכים המסוכנים של הממשלה". בני גנץ הצטרף וכתב "נפעל במשותף מול הניסיון לדרוס את הדמוקרטיה הישראלית. זו לא רפורמה משפטית, זו הפיכה משטרית".

הבוקר, כתב סגן השר לשעבר, יאיר גולן, בדף הטוויטר שלו: "חברות וחברים, כנגד ממשלת הזדון והרשע יש רק דרך אחת - מרי אזרחי רחב היקף". לדבריו, "ממחר בבוקר מחליפים דיסקט. לא עוד הפגנות מנומסות במוצ"ש, לא עוד פוסטים נמלצים לעת ערב, ולא לקינה בכי ונהי. רק מעשים. רק תוצאות. עסקים יושבתו, שירותים יושבתו, דרכים יחסמו, והמתיימר לשלוט באמצעות מושחתים, נהנתנים, קיצוניים וחשוכים יגלה שהעם הוא הריבון. אנחנו נקבע את גורלה של המדינה שלנו. הכוח לעם, וזה לא יקרה ללא מאבק נחוש ואמיץ".

במקביל, שר הביטחון לשעבר, משה יעלון, פנה למפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי וכתב: "מפכ״ל משטרת ישראל, ראינו את השוטרים במלוא תפארתם, מאפשרים מחאה בירושלים, תל אביב וחיפה, כיאה במדינה דמוקרטית. זכור שיש פקודות שדגל שחור מתנוסס מעליהן. אינך אשם שהציבו מעליך שר, שהוא עבריין מורשע".

יאיר לפיד בני גנץ צביקה פוגל יאיר גולן בוגי יעלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד