כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שלומה של מלכות | צפו

קידוש השם: האדמו"ר נאם ובירך את המושל ואשתו בפני חברי הסנאט

האדמו"ר מקאסאן בניו ג'רזי, נאם אתמול ונשא תפילה להצלחת מושל מדינת ניו ג'רזי, האדמו"ר הזכיר את אשתו של המושל. נאום האדמו"ר הגיע רגעים לפני שהמושל נשא את נאום מצב המדינה המסורתי. התיעוד הפך לויראלי בארה"ב וגרם לקידוש השם גדול

קידוש השם: האדמו"ר נאם ובירך את המושל ואשתו בפני חברי הסנאט
האדמו"ר מקאסאן בקידוש שם שמים צילום: באדיבות המצלם

‏אתמול (שלישי) לפני נאום מצב האומה המסורתי של מושל ‏ניו ג'רזי פיל מרפי, נשא הרבי מקאסאן תפילה להצלחת המושל, האדמו"ר הפך לתושב לינדן בניו ג'רזי בשנים האחרונות.

‏הרבי הפך לממשיך של אביו, האדמו"ר מנחם ישראל מקאסאן, ומוביל את שרשרת הזהב של שושלת זו בחופי אמריקה. ‏שנים רבות ניהל הרבי את בית המדרש בשדרה הארבע ‏עשרה, עד שהחליט לעבור למקום עם דיור בר ‏השגה בערים המרוחקות. לינדן היא היום אחת הדוגמאות הנוצצות ביותר לעיירה מצליחה ומשגשגת שאליה כבר עברו מאות משפחות חרדיות.


‏האדמו"ר מקאסאן התפלל וריתק את הקהל הגדול עם התפילה, האדמו"ר התפלל בשלומה של מלכות, וציין את הסיוע של הרשויות למשפחות החרדיות. האדמו"ר התנה את הגעתו למקום בתנאי שלא יאלץ להסתובב ולשבת במקום בו יש ערבוב בין גברים ונשים, הובטח לו שהוא יגיע היישר לנאום ובסיומו יוכל לצאת מיד החוצה בלי לקחת חלק בהמשך הנאום של המושל. בסיום הנאום חברי הסנאט עמדו לכבודו עד צאתו מהאולם.

האדמו"ר התחיל עם המילים "‏אבינו שבשמים" ותרגם אותם, ואז עבר הרבי לנאום באנגלית. האדמו"ר אמר בנאומו: "אני ‏מתפללים ומברכים את המושל, את הגברת הראשונה, ‏את נשיא הסנאט, את היושב ראש ואת כל חברי בית ‏המחוקקים בחוכמה ובכוח להמשיך להוביל את המדינה ‏הזו בהגינות ובצדק. מדינה זו הוקמה בעקרונות החירות. אנו מתפללים אליך אבינו שבשמים, שסמכויות ‏השלטון הללו ימשיכו לאפשר לחירויות אלו ‏לשגשג, אפשרו לנו להמשיך לממש את אמונותינו כפי שעשינו מאז ומתמיד".

האדמו"ר אמר את הפסוק "אם השם לא ישמור עיר שווא שקד שומר" לאחר שהאדמו"ר תרגם את הפסוק מתהילים, הוא קרא לקהל לענות אמן, והקהל לא אכזב.

האדמו"ר עומד עם הקהל בזמן הצהרת אמונים ותפילה לאלוקים

קאסאן ניו גרז'י מושל ניו ג׳רזי פיל מרפי קידוש השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד