כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הכבשה השחורה

הנסיך הארי טוען שהוא נולד למקרה שאחיו יזדקק לכליה

הנסיך הארי בן ה-38, חושף כי הוא נולד להיות "חלקי חילוף עבור אחיו". הוא כתב בספר הזיכרונות שלו, "ספייר" (רזרבי), שהוא היה שם למקרה שהנסיך וויליאם שגדול ממנו בשנתיים יזדקק להשתלת איברים, כמו כליה

הנסיך הארי טוען שהוא נולד למקרה שאחיו יזדקק לכליה
הארי בראיון על אחיו ואביו צילום: צילום מסך

הנסיך הארי סיפר פרטים נוספים על ילדותו ויחסיו עם אחיו וויליאם שגדול ממנו בשנתיים, בספר הזיכרונות הנפיץ שלו שעורר מהומת ענק בבריטניה. הוא כתב כי הוא גדל בידיעה שהוא שם כדי לתת לאחיו הבכור, הנסיך וויליאם, בן 40, תרומת איברים אם הוא יהיה זקוק לכך.

"נולדתי למקרה שמשהו יקרה לוויליאם", הוא אמר וטען שהוריו וסביו התייחסו אליו ואל אחיו שונה, על וויליאם כיורש, ועליו כרזרבי. הוא תיאר את חייו כמישהו שיהיה במקרה הצורך מתאים לתת "חלקי חילוף", כמו כליה, עירוי דם או מח עצם. הוא אמר שהרעיון הזה של להיות קיים במקרה שמשהו יקרה לוויליאם הובהר לו 'בשפע' מגיל צעיר ו'חוזק באופן קבוע' לאורך חייו.

הוא סיפר אז אנקדוטה מהיותו בן 20, הוא שמע את אביו אומר לאמו, הנסיכה דיאנה כשהם שוחחו עליו. לטענתו המלך צ'ארלס אמר לאשתו דיאנה. "נפלא, יש לי יורש ורזרבי". באחד הפרקים בספר הסנסציוני, הנסיך הארי שבר את הפרוטוקול המלכותי ודיבר על כאבי הצוואר והגב של אביו.

הארי, הדוכס מסאסקס פירט את מצוקותיו הבריאותיות של המלך צ'ארלס, וכתב כיצד אביו נאבק ב"כאבי צוואר וגב קבועים". הארי גם פירט כמה גילויים על אחיו וויליאם, שבינתיים לא מגיב כלל על האשמות רבות נגדו מצד אחיו הארי.

הנסיך הארי המלך צארלס הנסיך וויליאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד