כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שת"פ עם איחוד הצלה

מרפאת חירום של כללית הוקמה בהלווית הגר"ש בעדני זצוק"ל

כללית בשיתוף פעולה עם 'איחוד הצלה' תגברה את הצוותים והפעילות ברחובות הסמוכים למסע הלוויה ההמוני, והפעילה מוקד חירום במרפאת 'גני טל' הסמוכה לציר המרכזי של מסע ההלוויה • מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית ד"ר יעל רייכנברג: "גם במסע ההלוויה הענק בבני ברק הוכיחה כללית את היכולת להעניק סיוע רפואי בקו ראשון"

מרפאת חירום של כללית הוקמה בהלווית הגר"ש בעדני זצוק"ל
צוות החפ"ק צילום: יח"צ

עם התקבל דבר הבשורה המרה על לכתו לגנזי מרום של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני זצוק"ל, נערכה כללית להעניק רשת ביטחון של רפואת דחופה לטובת המלווים הרבים שיבואו לחלוק כבוד אחרון לזקן הרבנים. כבר בעת פרסום מסלול ההלוויה תוגברו הצוותים הרפואיים במרפאות הממקומות בסמיכות לרחובות מסע ההלוויה ובשיתוף פעולה עם ארגון איחוד הצלה הוקמה מרפאת חירום בתוך מרפאת גני טל של ציר ההלוויה במטרה לסייע לכוחות ההצלה במקרי חירום.

ואכן, הצוותים המקצועיים של כללית עמדו מוכנים לכל תרחיש בזמן שהמוני עמך בית ישראל באו מרחוק ומקרוב להשתתף במסע הלוויה. הצוות הרפואי במרפאת החירום שהפעילה כללית בשיתוף עם איחוד הצלה ברחוב גרוסברד בעיר טיפלו במספר פציעה בדרגות שונות, בהם חבלות שנגרמו כתוצאה מטיפוס על גדרות ומעידות בשטח.

מנהל מרפאת החירום של כללית העניק סיוע רפואי מסור ומקצועי למטופלים שפונו למרפאה יחד עם צוות הסיעוד וחובשי איחוד הצלה שנרתמו למלאכה. את המערך החשוב שהוקם בשטח ניהלו מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת בכללית הרב נחמיה בלושטיין והרב יחזקאל פקשר, יחד עם ארגון איחוד הצלה, שאף סייעו למתנדבים בחלוקת שתיה מחוץ למרפאה.

מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית ד"ר יעל רייכנברג: "גם במסע ההלוויה הענק בבני ברק הוכיחה כללית את היכולת להעניק סיוע רפואי בקו ראשון. שיתוף הפעולה בין כללית וארגון איחוד הצלה אפשר להמוני המלווים להגיע ולהשתתף בביטחה במסע ההלוויה ולשוב הביתה בשלום".

הרב נחמיה בלושטיין מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת: "מיד עם היוודע מסלול ההלוויה יצרנו קשר עם אנשי ארגון איחוד הצלה על מנת שנוכל להעניק יחד סיוע רפואי למשתתפי הלוויית הענק. תגבור הצוות במרפאות כללית על ציר מסע ההלוויה סייע רבות לבטחונם הרפואי של משתתפי ההלוויה הרבים והביא למניעת נזקים כבדים בגוף ובנפש".

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית: " כארגון הבריאות הגדול בישראל כללית אמונה על בריאות וביטחון הציבור לאורך כל השנה, בימי שגרה כמו בזמני חירום. עם חיבור משמעותי לשטח ופריסה רחבה של מרפאות בשכונות ובקהילות.״

שירותי בריאות כללית הגר''ש בעדני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד