א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"דברים קורים לפעמים"

ממארגני המחאה בראיון ל'בחדרי': "אין כוונה להפר את הסדר"

"אין בכוונותינו להפר את הסדר הציבורי, נגיע עשרות אלפי איש למחאה עממית ודמוקרטית, אנחנו לא זורקים אבנים על שוטרים", כך אומר ישי הדס, ממארגני המחאה נגד הרפורמה המשפטית. על פציעתו של השוטר בהפגנת בלפור השיב: "דברים קורים לפעמים"

ממארגני המחאה בראיון ל'בחדרי': "אין כוונה להפר את הסדר"
ישי הדס עם יאיר לוי צילום: בחדרי חרדים

ישי הדס מי שהיה ממארגני ההפגנות בבלפור שוחח עם 'בחדרי חרדים' על ההפגנה הצפויה במוצ"ש נגד הרפורמות המשפטיות של הממשלה ואומר כי זו מחאה עממית ואין למארגניה כל כוונה להפר את הסדר, לשרוף פחים או להשליך אבנים.

הדס שהיה שנמנה היום בין מארגני ההפגנות בהבימה בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית אומר בראיון כי לא שמע כלל על כך שבכוונת המשטרה להכיל את ההפגנה הצפויה במוצאי השבת הקרוב בתל אביב ולא להשתמש באמצעים מול המפגינים.

עוד אומר הדס: "אין בכוונותינו להפר את הסדר הציבורי, נגיע עשרות אלפי איש למחאה עממית ודמוקרטית, אנחנו לא זורקים אבנים על שוטרים". לדבריו, "הייתה מחאה של שנה וחצי בבלפור ואבן אחת לא הושלכה, חלון לא נשבר, אנחנו לא טראמפיסטים ולא וונלזיסטים, לא שורפים פחי זבל ולא נפצע אצלינו אף אזרח". כתב 'בחדרי' הזכיר להדס כי קצין משטרה נפצע בניסיון לינצ' בידי מפגיני בלפור ובשל כך נשברו שתי רגליו. על כך השיב הדס כי "דברים קורים לפעמים".

בלפור הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד