כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תעמולת כזב

שב"ס: הפרסום על הוצאת ספר מתוך הכלא "שקרי"

אסיר המזוהה עם תנועת חמאס פרסם כי הוציא ספר מתוך הכלא. בבדיקה מעמיקה ומקיפה שביצעה חטיבת המודיעין בשב"ס נמצא כי מדובר בידיעה כוזבת. החומר יצא לאור לראשונה לפני כ-10 שנים תחת שם עט אחרשב"ס ימשיך לפעול בנחישות על מנת למנוע הפצה של חומרי הסתה ותעמולה שקרית.

שב"ס: הפרסום על הוצאת ספר מתוך הכלא "שקרי"
הספר "האוטובוסים בוערים" צילום: הרשות הפלסטינית

לפני ימים ספורים הופיעה ידיעה במספר כלי תקשורת פלסטינים בדבר ספר שפירסם אסיר המזוהה עם תנועת חמאס, אשר לטענתם יצא לאור לאחרונה. בבדיקה מעמיקה ומקיפה שביצעה חטיבת המודיעין בשב"ס נמצא כי מדובר בידיעה כוזבת. משב"ס נמסר: "מבירור שביצענו עולה כי מדובר בחומר שיצא לאור לראשונה לפני כ-10 שנים תחת שם עט אחר מסולף. שב"ס ימשיך לפעול בנחישות על מנת למנוע הפצה של חומרי הסתה ותעמולה שקרית".

כזכור כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו לפני שבוע כי בכיר חמאס, רב המרצחים חסן סלאמה, שיושב בבתי הכלא בישראל, פרסם מתוך הכלא ספר אותו כתב שנקרא "האוטובוסים בוערים". הספר כביכול עוסק בפיגועים שונים שהוציאו מחבלי חמאס בעבר בישראל. חמאס טען כי הספר יצא לאור בעזה וארגון חמאס ערך לכבודו אירוע בנוכחות בכירים בחמאס, ביניהם בכיר חמאס, מחמוד א-זהאר ואחרים.

באירוע נאם סגן מנהיג חמאס, סאלח אל-עארורי, ואמר כי "כל עוד יש אסירים פלסטינים בבתי הכלא של הכיבוש - חמאס ימשיך לפעול לשחרורם, סוגיית האסירים נמצאת בראש סדרי העדיפויות שלנו". הוא תיאר בספר איך היה אחראי לרצח של 46 יהודים בפרט בפיגוע התאבדות בקו 18 בירושלים בשנת 1996.

הרשות הפלסטינית חמאס שב"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד