כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כאב, הלם ותדהמה

בגליל העליון מתקשים לעכל את מותם של שלושת הנערים בתאונה

שלושת הנערים שנהרגו הלילה בתאונה הקטלנית בגליל העליון היו ממשפחות מקומיות שורשיות. אחד ההרוגים הוא אחיינו של ראש העיר קריית שמונה. שמות ההרוגים ומועדי ההלוויתם בפנים

בגליל העליון מתקשים לעכל את מותם של שלושת הנערים בתאונה
התאונה הקטלנית בצפון הארץ צילום: מד"א

בגליל העליון התעוררו לבוקר קשה עם היוודע הבשורה הנוראה על שלושת הנערים בני היישוב כפר בלום שנהרגו הלילה בתאונת דרכים קטלנית. ההרוגים הם אורי מלול, אריאל שטרן ודניאל פורת - נערים בני 16 ו-17.

הנערים היו ממשפחות שורשיות מקריית שמונה והגליל. אחד מהנערים שנהרג, אריאל שטרן הוא אחיינו של ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן.

מעריית קריית שמונה נמסר: "אבל כבד ירד על קריית שמונה והגליל העליון! בשעות הבוקר המוקדמות קיבלנו. שלושה צעירים בני קריית שמונה והגליל העליון מצאו את מותם בתאונת דרכים קטלנית. תושבי קריית שמונה מרכינים ראש ומשתתפים מעומק הלב בצער המשפחות. תושבי קריית שמונה מחבקים ומחזקים את המשפחות".

בשעות הקרובות ייערכו הלוויותיהם של הנערים בבית העלמין בכפר בלום. הלוויתו של אורי מלול תתקיים בשעה 13:00, הלוויתו של אריאל שטרן תתקיים בשעה 14:30. על מועד לוויתו של דניאל פורת נעדכן בהמשך.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', שלושה צעירים בני 18, מכפר בלום נהרגו הלילה (שישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 9779, בין קריית שמונה למושב בית הלל שבאצבע הגליל. צוותי מד"א שהוזעקו לזירת התאונה קבעו את מותם של שני פצועים במקום. בנוסף, כוחות ההצלה פינו שלושה פצועים לבית החולים. אחד מהפצועים הוא צעיר שנסע ברכב עם ההרוגים. הוא פונה במצב קשה לבית החולים רמב"ם ומותו נקבע לאחר כמה שעות. מהזירה פונו במצב בינוני, צעיר וצעירה בשנות ה-20 לחייהם, שנסעו ברכב השני.

מחקירה ראשונית עולה כי שלושת הנערים שנהרגו, נסעו מכיוון קריית שמונה, וביצעו פניית פרסה בכביש החשוך מבלי להבחין ברכב שהגיע מולם, מה שהוביל לאסון הכבד. מהמשטרה נמסר כי "בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה. מחקירה ראשונית בשטח עולה כי מסיבה שאיננה ברורה, רכב סטה לנתיב הנגדי וחסם את דרכו של הרכב שהגיע ממול".

ממד"א נמסר כי "בשעה 01:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב, בכביש 9779 סמוך לבית הלל. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קובעים את מותם של שני צעירים כבני 18 ומעניקים טיפול רפואי לשלושה פצועים, בהם: צעיר כבן 18 במצב קשה, וצעיר וצעירה בשנות ה-20 במצב בינוני".

פארמדיק מד"א אלי בן זקן סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת. ראינו שני כלי רכב, אחד מהם, שבו נסעו שלושה צעירים, היה מעוך לחלוטין. מתוך הרכב חולצו שלושה צעירים כבני 18 - שניים מהם היו ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם; השלישי היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב-מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר שהורדם והונשם פינינו אותו במסוק של חיל האוויר לבית החולים במצב קשה. מהרכב השני חולצו גבר ואשה בשנות העשרים כשהם בהכרה מלאה וסבלו מחבלות. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים, במצב בינוני ויציב".

מהמועצה האזורית גליל עליון נמסר: "אסון כבד התרחש הלילה, כאשר שלושה נערים מקיבוץ כפר בלום נהרגו בתאונת דרכים. נסיבות התאונה נבדקות. הנהלת הקיבוץ וגורמי הרווחה והחינוך של מועצה אזורית הגליל העליון מלווים את המשפחות בשעתן הקשה".

מנתוני הרלב"ד עולה כי מתחילת השנה האזרחית נהרגו בכבישי 15 אנשים. מדובר בעלייה של ארבעה הרוגים ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה, אז נהרגו 11 אנשים.

גליל תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד