י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
"לא נרפה מהם"

חבר הפרלמנט החרדי מקדם חוק נגד איראן

חבר הפרלמנט היהודי מיכאל פרייליך מבלגיה, הודיע כי הוא ועוד כמה חברי פרלמנט מקדמים חוק שיוציא את ארגון משמרות המהפכה של איראן מחוץ לחוק הבלגי. במקביל המאמצים להכניס את חיזבאללה לרשימת ארגוני הטרור עדיין נמשכים. חבר הפרלמנט: "לא נרפה מהם נוודא שהם יוצאים מחוץ לחוק"

חבר הפרלמנט החרדי מקדם חוק נגד איראן
הנשיא הרצוג ומיכאל פרייליך צילום: באדיבות המצלם

חבר הפרלמנט החרדי מיכאל פרייליך מבלגיה, מקדם יחד עם מספר חברי פרלמנט נוספים חוק שיגדיר את משמרות המהפכה האיראני כארגון טרור. בנוסף המאמצים מצד חברי הפרלמנט לקבוע כי חיזבאללה הוא ארגון טרור עדיין נמשכים.

הבלגים מתחילים להבין מי הם האיראנים, לאחר שפעיל הסיוע ההומניטרי הבלגי אוליביה וון דה קסטיל נידון ל-40 שנות מאסר ו-78 מלקות באמצעות הצלפת שוט. כמו כן הושת עליו קנס בגובה של מיליון דולרים. חבר הפרלמנט מיכאל פרייליך אומר ל'בחדרי חרדים' כי "הפעיל הזה סייע לאנשים במצוקה באיראן, הוא לא מרגל ולא סוכן, זה המצאה אכזרית של איראן כדי לסחוט את המערב להקל את הסנקציות".

גם במקרה זה, המטרה של איראן ברורה לחלוטין, ובבלגיה מבינים היטב שהפעיל הבלגי נעצר במטרה להפעיל לחץ כבד על בלגיה שתשחרר את פעיל הטרור האיראני אסדוללה אסאדי, קצין מודיעין במשמרות המהפכה, שהגיע לבלגיה כדי לתכנן מתקפת טרור כנגד גולים איראניים המשמשים אופוזיציה למשטר באיראן. לפני שנתיים נידון אסאדי ל-20 שנות מאסר, והניסיונות של איראן להביא לשחרורו המוקדם לא עלו יפה, מה שהוביל אותה להפעלת לחץ כבד יותר באופן זה.

בתוך כך, נשיא המדינה יצחק הרצוג מתכנן להגיע לבלגיה בשבועיים הקרובים, וייפגש עם מלך בלגיה, הנשיא מתכוון לעלות את נושא הוצאת חיזבאללה וארגון משמרות המהפכה מחוץ לחוק שמקדם חבר הפרלמנט מיכאל פרייליך.

פרייליך עם הנשיא הרצוג.

יצחק הרצוג מיכאל פרייליך איראן חיזבאללה משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד