כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
החלטה בשבועות הקרובים

פייסבוק שוקלת אם לאפשר לטראמפ לחזור

פייסבוק שוקלת אם לאפשר לנשיא לשעבר דונלד טראמפ לחזור לפלטפורמות שלה ואמורה להכריז על החלטתה בשבועות הקרובים. לטראמפ יש 34 מיליון עוקבים בפייסבוק ו-23 מיליון עוקבים באינסטגרם

פייסבוק שוקלת אם לאפשר לטראמפ לחזור
פרופיל פייסבוק צילום: unsplash

חברת האם של פייסבוק 'מטה' שוקלת אם לאפשר לנשיא לשעבר דונלד טראמפ לחזור לפלטפורמות שלה ואמורה להכריז על החלטתה בשבועות הקרובים, כך אמר דובר החברה לרשת CNN.

ההחלטה, שכנראה תהיה אחת המעניינות ביותר בתולדות החברה, נשקלת על ידי קבוצת עבודה פנימית שהוקמה במיוחד המורכבת ממנהיגים מחלקים שונים של החברה, כך אמר ל-CNN אדם שמכיר את הדיונים.

הקבוצה כוללת נציגים מצוותי המדיניות הציבורית, התקשורת, התוכן וצוותי הבטיחות והיושר של החברה, אמר האדם. טראמפ נחסם מהפלטפורמות של מטה פייסבוק ואינסטגרם לאחר המתקפה על הקפיטול בארה"ב בינואר 2021. בתחילה, האיסור היה בלתי מוגבל, אך זה שונה מאוחר יותר, והחברה אמרה שהיא תשקול לאפשר לטראמפ לחזור לפלטפורמות לאחר שנתיים. השנתיים הללו חלפו ב-7 בינואר 2023.

החברה לא צפויה להודיע ​​על החלטתה ביום שבת. במקום זאת, דובר החברה, אנדי סטון, אמר ל-CNN כי ההכרזה תתרחש "בשבועות הקרובים". את ההחלטה להחזיר מחדש את נשיא ארה"ב לשעבר מוביל סגן ראש ממשלת בריטניה לשעבר. ניק קלג, נשיא החברה לעניינים גלובליים, אמר שהוא מפקח על ההחלטה. קלג עלה בסולם הדרגות של החברה מאז שהצטרף לחברה ב-2018, שנה לאחר שאיבד את מושבו בפרלמנט הבריטי.

חזרה לפייסבוק יכולה להיות ברכה פוטנציאלית לקמפיין הבחירות של טראמפ ב-2024. לטראמפ יש 34 מיליון עוקבים בפייסבוק ו-23 מיליון עוקבים באינסטגרם. 

 

 

 

 

פייסבוק אינסטגרם דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד