כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שובר שתיקה

נתניהו עונה למבקרי הרפורמה המשפטית: "להרגיע את הרוחות ולהיכנס לדיון ענייני"

ברקע ההפגנה הערב בתל אביב, ראש הממשלה נתניהו מתייחס לביקורת על הרפורמות המשפטיות של שר המשפטים ואומר: "התיקונים צרכים להיעשות באחריות ובשיקול דעת, תוך שמיעת כל העמדות" | עוד אמר כי "רוב גדול בציבור מסכים שיש צורך לערוך תיקונים" | צפו בדבריו

נתניהו עונה למבקרי הרפורמה המשפטית: "להרגיע את הרוחות ולהיכנס לדיון ענייני"
ראה"מ בנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

סמוך לכניסת השבת התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לסערה סביב הרפורמה הצפויה במערכת המשפט, ברקע מחאת מפלגות האופוזיציה שתתקיים הערב בתל אביב.

"רוב גדול בציבור מסכים שיש צורך לערוך תיקונים במערכת המשפט ואכיפת החוק", אמר נתניהו בסרטון. לדבריו, "דיברנו על זה לפני הבחירות וקיבלנו על כך מנדט ברור מהציבור".

נתניהו הסביר כי "התיקונים צרכים להיעשות באחריות ובשיקול דעת, תוך שמיעת כל העמדות. וזה בדיוק התהליך שיקרה עכשיו בבית המחוקקים", כשהוא קרא למבקרי הרפורמה "אני מציע לכולם להרגיע את הרוחות ולהיכנס לדיון ענייני".

"כשאומרים שהתיקון הכי קטן זה הרס הדמוקרטיה, זה לא רק טיעון לא נכון", טוען ראש הממשלה, "זה גם טיעון שלא נותן אפשרות להגיע להבנות שרצוי להגיע אליהן בהדברות עניינית בכנסת ישראל".

נתניהו חתם את דבריו ואמר: "אני רוצה להרגיע אתכם. דמוקרטיה בנויה מאיזון ראוי בין שלוש הרשויות והאיזון הזה קיים בכל הדמוקרטיות בעולם, הוא גם התקיים בישראל בחמישים שנותיה הראשונות", והציף שאלה רטורית "אז לא הייתה כאן דמוקרטיה?, אז לא הייתה הגנה ראויה לזכויות מיעוט? ברור שכן, וכך יהיה גם אחרי הרפורמה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד