ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מחירון חדש

הוזלה דרסטית: זה המחיר שתשלמו עבור מכונית טסלה בישראל

לאחר גל של הורדות מחיר בסין - טסלה שוברת את השוק גם בישראל. כך עולה ממחירון חדש שמפרסמת היצרנית, שמחזיר את מחירי טסלה חצי שנה אחורה | לפי מחירון חדש שמפרסמת היצרנית, מחיר טסלה 3 בסיסית עם מס ירד מ-242 אלף שקל ל-205 אלף שקל ומחיר טסלה 3 לונג ריינג' ירד מ-289 אלף שקל עם מסים ל-252 אלף שקל

הוזלה דרסטית: זה המחיר שתשלמו עבור מכונית טסלה בישראל
רכבי טסלה צילום: unsplash

לא רק בסין: יצרנית המכוניות החשמליות 'טסלה' מורידה מחירים בישראל בעשרות אלפי שקלים.

מחירון חדש שפרסמה חברת 'טסלה' מחזירה את מחירי הטסלה חצי שנה אחורה ובכך שוברת את השוק גם בישראל.

כזכור בשבוע שעבר דווח כי טסלה הורידה את מחירי המכוניות שלה בסין בפעם השנייה בפחות משלושה חודשים. ע"פ הדיווח ב'כלכליסט' שתי הורדות המחירים לדגמי הטסלה, יחד עם שלל תמריצים שהוצעו לקונים הסינים בשלושת החודשים האחרונים הובילו לירידה במחיר של 13%-24% מאז חודש ספטמבר.

כעת מסתבר, שהתחרות אינה פוסחת על ישראל וכי הלקוחות בארץ הולכים להנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד.

לפי המחירון, שפורסם ב"כלכליסט", גרסת הבסיס של טסלה 3 שמחירה ה"יבש" לצרכן ללא מס היה 180 אלף שקל עולה כעת 160 אלף שקל ללא מס. המשמעות היא שמחיר טסלה 3 בסיסית עם מס ירד בין לילה מ-242 אלף שקל ל-205 אלף שקל. כמו כן, טסלה 3 לונג ריינג' שעלתה עד לפני כמה ימים 289 אלף שקל עם מסים עולה כיום 252 אלף שקל. טסלה 3 ברמת הגימור הבכירה ביותר – הפרפורמנס - עולה כעת 289 אלף שקל, במקום 319 אלף שקל.

ההוזלה של טסלה היא משמעותית, אך לא ייחודית לישראל. לפי דיווחים בעולם, טסלה הוזילה השבוע את מכוניותיה במספר שוקי ליבה כדוגמת גרמניה וארה"ב. מטרת ההוזלות שמגיעות לפי פרסומים בעולם ל-17% לדגמים מסוימים היא להתמודד מול יצרני הרכב הגדולים שהציגו לאחרונה דגמים חשמליים חדשים.

 

טסלה רכב חשמלי מחיר הוזלה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד