ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
השפלה לעיני כל

פוטין גער בסגן ראש הממשלה בשידור חי: "משחק אותה טיפש?"

הנשיא פוטין האשים את שר המסחר והתעשייה, בטפשות, במקום לרכוש מטוסים חדשים עבור האומה. התקשורת הרוסית פרסמה את ההשפלה של סגן ראש הממשלה בשידור חי. פוטין אמר כי העבודה לוקחת "הרבה יותר מדי זמן" וביקש בלעג מסגן ראש הממשלה להאיץ את עבודתו

פוטין גער בסגן ראש הממשלה בשידור חי: "משחק אותה טיפש?"
פוטין בשיחה עם סגן ראש הממשלה צילום: צילום מסך

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נזף בפומבי בשר בכיר ובעל בריתו במהלך תוכנית ששודרה בשידור חי בטלוויזיה הממלכתית.

במהלך שיחת וידאו עם גורמים רשמיים ביום רביעי האחרון, המנהיג הרוסי נראה נסער בשיחה עם סגן ראש הממשלה דניס מנטורוב, שהוא גם שר המסחר והתעשייה, האחראי על הפיקוח על התעשייה הביטחונית של רוסיה ועל אספקת הציוד לחיילים הרוסים.

פוטין מתח ביקורת על מנטורוב על כך שהוא עובד לאט מדי על חוזים הקשורים למטוסים של המדינה. בתחילת השיחה נשמע מנטורוב מבטיח לפוטין שהוא יספק 175 מיליארד רובל (כ-2.5 מיליארד דולר) לחברת התעופה הממשלתית 'אירופלוט' כדי לשכור מטוסים אזרחיים וצבאיים לשנת 2023 עד 2025. עם זאת, פוטין אמר שאין חוזה אחד מוכן מכל החוזים. "אני יודע שאין חוזים במפעלים, אמרו לי הדירקטורים", הוא אומר. 'מה אתה באמת משחק אותה טיפש?'.

במהלך ועידת שיחת הווידאו, התייחס פוטין לביצועי העבודה של מנטורוב ואמר כי לקח לו "הרבה יותר מדי זמן" להשלים את משימותיו. פוטין ביקש בלעג מסגן ראש הממשלה להאיץ את עבודתו.

דניס מנטורוב מכהן כשר המסחר והתעשייה של רוסיה במשך עשור. הוא קיבל את התפקיד סגן ראש ממשלת רוסיה ביולי 2022, בעוד הוא שומר על תואר שר המסחר והתעשייה. הוא גם חבר במועצת המנהלים של חברות תעופה של רוסיה.

דובר משרד הנשיאות דמיטרי פסקוב אמר לתקשורת הרוסית כי לפוטין "אין תלונות רציניות על עבודתו של מנטורוב". "זאת דיחת עבודה רגילה", הדגיש פסקוב.

שידור חי מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד