כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כולל ילדים

התרסקות המטוס בנפאל: לפחות 68 נהרגו

לפחות 68 בני אדם נהרגו לאחר שטיסה ועליה 72 נוסעים התרסקה ליד נמל התעופה החדש בפוקרה במדינה, כך מסרה רשות התעופה האזרחית של נפאל. בטיסה היו לפחות שישה ילדים

התרסקות המטוס בנפאל: לפחות 68 נהרגו
מקום נפילת המטוס צילום: צילום מסך

לפחות 68 בני אדם נהרגו לאחר שטיסה של חברת התעופה Yeti Airlines עם 72 נוסעים התרסקה ליד נמל התעופה בעיר פוקרה במדינה, כך מסרה רשות התעופה האזרחית של נפאל. המטוס יצא מקטמנדו בסביבות 10:30 בבוקר שעון מקומי ביום ראשון ונשא 68 נוסעים וארבעה אנשי צוות לפוקרה, כ-200 קילומטרים ממערב קטמנדו ובמרחק של 25 דקות טיסה ממקום ההמראה המטוס התרסק.

סיבת ההתרסקות לא ברורה עדיין. לפי רשויות התעופה האזרחית של נפאל, הטייס הראשי יצר קשר עם מגדל הפיקוח סמוך לשעה 10:50 בבוקר. המטוס התרסק כשהתקרב לנחיתה בנמל התעופה פוקרה, כך אמר סודארשן ברטאולה דובר חברת התעופה "יטי איירליינס".

תמונות מהמקום הראו חלקים שבורים מגוף המטוס כשצבעי חברת התעופה המזהים שלו נראים לעין כל. על פי הודעת חברת התעופה, 53 אזרחים נפאלים ו-15 אזרחים זרים היו בטיסה, כולל חמישה מהודו, ארבעה מרוסיה, שניים מדרום קוריאה, אחד מארגנטינה, אחד מאוסטרליה, אחד מצרפת ואחד מאירלנד, בטיסה היו לפחות שישה ילדים.

"אני חסרת מילים לגבי ההתרסקות", כתבה נשיאת נפאל בטוויטר . "אני מוסרת את תנחומיי מעומק הלב לנוסעים ולאנשי הצוות שאיבדו את חייהם ומביעה את אהדתי העמוקה לבני המשפחה על אובדנם".

מצב המטוסים בנפאל לא טוב בלשון המעטה, האיחוד האירופי כולל את כל חברות התעופה הנפאליות ברשימת החברות הבעייתיות, ואסור להן לפעול באירופה.

 

 

התרסקות מטוס נפאל הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד