כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מכת האלימות במדינה

8 נגד 1 - החייל שהותקף משחזר: "הגינה הייתה מלאה בדם"

החייל שהותקף קשות בשבת מספר על רגעי האימה: "הם קפצו עליי, ריססו לי גז פלפל בעיניים וחישמלו אותי עם שוקרים" • אחותו: "כשהם ראו שהוא דימם, הם נבהלו וברחו. אחרת הם היו ממשיכים לדקור אותו" 

8 נגד 1 - החייל שהותקף משחזר: "הגינה הייתה מלאה בדם"
הפציעה בראשו של החייל צילום: מתוך שידורי כאן 11

אוריאן בניאן, חייל בן 18, הותקף בשבת בשכונת רמת אביב ג' על ידי כשמונה נערים, לאחר שמתוך אזרחות טובה הוביל לסיום קטטה ביניהם. אוריאן שיחזר את התקיפה האכזרית בריאיון ל'כאן חדשות' וסיפר: "קפצו עליי, ריססו לי גז פלפל בעיניים וחישמלו אותי עם שוקרים". כשהיה מנוטרל על הרצפה, סיפר, שיספו לו את הראש עם סכין יפנית.

אוריאן סיפר גם על הרגע בו הגיעו הנערים לגינה בה ישב עם חבריו: "רובם, כמעט כולם, היו רעולי פנים ובראשם אותם ילדים שהפרדתי ביניהם. כולם החזיקו בשוקרים, סכין יפנית, מנעולי אופניים וגז פלפל". בשלב זה, שיחזר, אחד מבני ה-15 אמר לו "אמרתי לך שאני אמצא אותך וארצח אותך". אוריאן ניסה להימנע מעימות וציין: "במקרים כאלה עדיף פשוט להסתובב וללכת - וכך עשיתי", אבל מיד כשהסתובב החלה התקיפה של שמונה נערים נגד אחד.

החייל שהותקף. (מתוך שידורי כאן 11)

תל אביב: נערים תקפו חייל שהפריד בקטטה

החייל טען בראיון כי לקח זמן רב למשטרה להגיע לזירה, אולם במשטרה דחו את הטענות ומסרו: "בניגוד לנטען, מרגע קבלת הדיווח במוקד 100 אודות אירוע תקיפה, ניידת משטרה הגיעה למקום תוך שבע דקות. החקירה בראשיתה, במסגרתה נעצר ונכלא חשוד במעורבות באירוע. נמשיך לחקור את האירוע במטרה להגיע לחקר האמת".

ניקול, אחותו של אוריאן, תיארה את הזוועות מהזווית שלה בריאיון לרשת ב': "שישה נערים חבטו בו בכל הגוף ונער נוסף לקח סכין יפנית ושיסף לו את הקרקפת מאוזן לאוזן. הגינה הייתה מלאה בדם של אח שלי הקטן, ילד טוב שלא עשה דבר רע". עוד אמרה כי "כשהם ראו שהוא דימם, הם נבהלו וברחו. אחרת הם היו ממשיכים לדקור אותו, זה כנראה היה המזל שלו". עד כה רק אחד מהנערים נלקח לחקירה במשטרה ומעצרו הוארך עד היום (שני).

הפציעה בראשו של אויראן. (מתוך שידורי כאן 11).

תקיפת חייל ניסיון לינץ דקירה רמת אביב ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד