ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
גבהים חדשים

מרתק: כנס ייחודי לבעלי עסקים ויזמים חרדים

אם גם אתם מנסים להבין איך המוח של הלקוח שלכם חושב, הכנס השנתי של ביזמקס בירושלים ליזמים ובעלי עסקים חרדים - מיועד בשבילכם • דובר מרכזי: שלמה פילבר, מנכ"ל דיירקט פולס • בואו להוביל את העסק שלכם לגבהים חדשים

מרתק: כנס ייחודי לבעלי עסקים ויזמים חרדים
שלמה פילבר צילום: מתוך אתר החברה

למעלה מ-90% מכלל העסקים בישראל, שאחראים לכ-53% מהתוצר של המגזר העסקי במשק, מוגדרים  כעסק קטן או בינוני. עבור בעלי העסקים הבינוניים והקטנים, חודשים אלה של סוף שנה אזרחית ותחילת השנה החדשה, הם תקופה קריטית שמשפיעה באופן ניכר על ההישגים בשנה המסתיימת ועל השנה הבאה. 

עבור אותם בעלי עסקים שרוצים להתחיל את השנה הקלנדרית החדשה ברגל ימין, מארגן 'ביזמקס' - מרכז החדשנות החרדי בירושלים כנס ייחודי לבעלי עסקים ויזמים חרדים. אירוע שהוא הזדמנות מצוינת לקחת לרגע פסק זמן מהשגרה העסקית ולחשב מסלול מחדש.

התכניה של הכנס, גדושה בחומר מעשיר שיכול להיות מנוע הצמיחה החדש של העסק. הנואם המרכזי של הכנס, הוא הסוקר המוביל שלמה פילבר, בעלים ושותף בחברת דיירקט פולס, שהפך לשם החם בעולם האסטרטגיה והמחקרים השיווקיים. תחת הכותרת "איך לקוח חושב", יסביר פילבר איך מנתחים מיהו קהל הייחודי של העסק ובאילו תובנות אפשר להשתמש כדי לדייק ולשפר את השירות שהעסק נותן. 

הכנס שייערך בשבוע הבא ב'ביזמקס' בשיתוף עם בנק מרכנתיל, מיועד לכל בעל עסק עצמאי המעוניין להזניק את העסק לפסגות חדשות של הצלחה. טובי המרצים והיועצים העסקיים יקיפו את כל התחומים הנוגעים לשגרת ניהול העסק: שיווק ומכירה, אסטרטגיה ופרסום, ייעוץ פיננסי ועוד.

מלבד פילבר, יופיעו לפני בעלי העסקים, גלריה מרשימה של אנשי מקצוע שיעניקו סל אטרקטיבי של כלי עבודה לאנשי העסקים. בין הדוברים יהיו אביתר כץ יועץ עסקי וחבר הנהלת 'בנימין-טק', גדי שובל מנהל קרנות בבנק מרכנתיל, היועץ והמלווה העסקי יהושע הס, איציק קרומבי מנהל מרכזי תעסוקה וחדשנות במגזר החרדי, המאמן העסקי לוי רסקין והרצאה מאלפת של דניאל רוטנמר יועץ עסקי ומנהל קבוצת ביזגרופ לבעלי עסקים חרדים. בנוסף, במקום יהיו יועצים עסקיים אשר יבצעו אבחון ראשוני של העסק במטרה להפנות את המעוניינים בכך לתהליך ממושך יותר של ליווי עסקי מסובסד וממוקד עבור הצרכים הייחודיים שלהם. 

לדברי אליהו דינוביץ מנכ"ל ביזמקס: "הכנס השנתי נבנה כחלק מרשת של תמיכה רחבה שאנו במרכז ביזמקס מעניקים לבעלי עסקים חרדים במשך כל השנה. מניסיון העבר, בעלי עסקים רבים שבמשך השנה אינם מצליחים להתפנות כדי להשתתף בפעילויות שאנו מציעים כדי לקדם ולהצמיח את העסק, שמחים מאוד בקיומו של יום כזה מרוכז בתחילת שנה, אשר מטעין אותם בידע ובכלים להוביל את העסק להישגים חדשים".

האירוע השנתי לבעלי עסקים יתקיים ביום שלישי ב' שבט 24.01.2023 במרכז החדשנות ביזמקס בירושלים. כרטיסים ניתן לרכוש דרך האתר>>>

אם גם אתה מעוניין ש -2023 תהיה שנה של פריצת דרך עסקית, מהר להירשם לכנס בו תקבל את צרור המפתחות שיפתח בפניך את כל הדלתות בדרך להצלחה. 

השאירו פרטים ליצירת קשר אודות הכנס וקבלו את המפתחות להצלחה>>>>

ביזמקס בעלי עסקים שלמה פילבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד