כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
גם הכשרה וגם משכורת גבוהה

במעמד רבנים ואישי ציבור: הושקה החברה לדוברי האנגלית

עשרות לקחו חלק בטקס השקת חברת "רוגע פרטנרס" בהר חוצבים בירושלים אשר מספקת סביבת עבודה מרעננת במיוחד לציבור דוברי האנגלית בישראל • המנכלי"ת לאה פולק: "נרגשת להגשים את החלום. זהו יום בשורה לאלפי דוברי האנגלית. בשם השם נעשה ונצליח"

במעמד רבנים ואישי ציבור: הושקה החברה לדוברי האנגלית
חנוכת "רוגע פרטנרס" צילום: באדיבות המצלם

רבנים, אנשי עסקים, אישי ציבור ובכירים במשק לקחו השבוע חלק בהשקת משרדי חברת "רוגע פרטנרס" בירושלים, אשר שמה לעצמה מטרה לסייע לציבור דוברי האנגלית במציאת עבודה במהירות וביעילות בארצות הברית, תוך מתן הכשרה מקצועית לבני ובנות החברה.

מי שעומדת בראשות חברת "רוגע פרטנרס" היא המנכלי"ת לאה פולק אשר כבר בעבר ניהלה שלושה משרדים בתחום העבודות השוטפות. לאחר שנים בתחום היא החליטה לעשות מעשה ולהקים משרד עצמאי משלה אשר יעניק הכשרה ומציאת עבודה לציבור דוברי האנגלית המתגוררים בישראל ופעמים רבות מתקשים במציאת עבודה מפאת שפתם השונה.

החברה אשר הושקה במהלך השבוע האחרון בהר חוצבים בירושלים מהווה בשורה של ממש לאלפי דוברי האנגלית אשר ייהנו ממקום שגם יעניק הכשרה, גם יעניק להם משכורות מתגמלת בימי ההכשרה וגם בסופו של יום יתאם עבורם עבודה הולמת ומהנה.

כך על פי התכנית, חברות נדל"ן כמו גם חברות רפואיות בארצות הברית הזקוקות לעובדים ועובדות יפנו לחברה החדשה אשר תעניק להם עובדים מהשורה הראשונה אשר יעבדו ישירות מירושלים ויתוגמלו בשכר גבוה במיוחד על פי התעריף האמריקני.

בהשקת משרדי החברה בהר חוצבים בירושלים שנערך במהלך השבוע האחרון לקחו חלק עשרות בכירים במשק ובתעסוקה הישראלית לצד אנשי עסקים, יזמים, אישי ציבור ורבנים אשר באו להשתתף ברגעים המרגשים לאחר תקופה ארוכה של הכנה וביסוס. בין היתר השתתפו בטקס השקת החברה, הגאון הגדול רבי יוסף אפרתי, ח"כ יצחק פינדרוס, משה ליאון ראש העיר ירושלים, סגר"ע ישראל קלרמן, ח"מ י-ם דוד בלומנשטוק, דוד וויטמאן מנכ״ל ארגון בלב אחד, מרדכי פלדשטיין מנכ"ל קרן קמח ויוסי דייטש.

מנכלי"ת החברה לאה פולק אמרה בטקס כי, "מבחינתי זהו רגע מרגש ומכונן גם יחד. לאחר שנים של ייסוד הרעיון אני זוכה להגשים את החלום. אני רוצה להודות מעומק הלב לכל מי שעמד לצידי. היום הזה הוא יום בשורה לאלפי דוברי האנגלית אשר ייהנו גם מתקופת הכשרה עם משכורת מלאה וגם מעבודה מתגמלת במיוחד. בשם השם נעשה ונצליח".

חברת "רוגע פרטנרס" מספקת שירותים ברמה גבוהה ומקצועית ללקוחותיה המבוססים בעיקר בארצות הברית על ידי אנשי צוות מוכשרים מציבור דוברי האנגלית המתגוררים בישראל. בין יתר החברות איתם מתנהלת החברה ניתן למצוא חברות בנושא: ניהול נדל"ן, חיוב רפואי, חשבונאות, ניתוח נתונים וגיוס עובדים.

החברה שכעת השיקה את משרדיה החדשים בהר חוצבים מעניקה בית חם וסביבת עבודה מרעננת במיוחד לציבור דוברי האנגלית בישראל בניצוחה של המנכלי"ת לאה פולק אשר היא הרוח החיה במשרד שקנה לו שם של כבוד בעולם התעסוקה.

חברת "רוגע פרטנרס" מעניקה סביבת עבודה מושלמת לצד הטבות ושכר גבוה במיוחד על פי התעריף האמריקאי. הסיפוק העצום שחשים הלקוחות הביאה את החברה להשיק את משרדיה החדשים בירושלים ולספק גם הכשרה וגם סביבת עבודה מהנה במיוחד לציבור דוברי האנגלית.

אנגלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד