ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תקף בישיבת הסיעה

לפיד: "נתניהו איש חלש שמנסה לרמות את בוחריו"

יו"ר יש עתיד אמר היום בפתח ישיבת הסיעה: "הליכוד לא הציגו לבוחרים את הרפורמה. הם לא אמרו כמה קיצוני זה יהיה". לדבריו, "הם משקרים ומנסים לבלבל את כולם"

לפיד: "נתניהו איש חלש שמנסה לרמות את בוחריו"
יאיר לפיד צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד ממשיך בקו החדש של מתנגדי הרפורמה המשפטית לפיו בליכוד לא הציגו לבוחריהם לפני הבחירות את היקף הרפורמה אותה הם מתכוונים ליישם, ואמר היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה: "בנימין נתניהו אמר אתמול שמיליוני אנשים הצביעו בעד הרפורמה המשפטית שהם מציעים. זה שקר. אני לא אקרא לו "שקרן בן שקרן" כמו סמוטריץ', אבל זה שקר של איש חלש שמנסה לרמות את בוחריו".

לפיד טען: "הם לא הציגו לבוחרים את הרפורמה. הם לא אמרו כמה קיצוני זה יהיה. הם גמגמו כל פעם ששאלו אותם על זה במערכת הבחירות. הם לא אמרו לבוחרים שישראל תפסיק להיות דמוקרטיה. הם לא אמרו לבוחרים שהם ירסקו את בית המשפט העליון באופן שלא ניתן לשיקום. הם לא אמרו לבוחרים שהם יבטלו את מגילת העצמאות".

לדבריו, "הם בטח לא אמרו לבוחרים שהם ישנו את כל שיטת המשטר הישראלית רק כדי לבטל את המשפט של נתניהו ולוודא שדרעי יוכל להיות שר למרות שהוא עבריין סדרתי".

לדברי לפיד: "מה שהם עושים עכשיו זה את הדבר שהם הכי טובים בו: הם משקרים ומנסים לבלבל את כולם. כשהם הורגים את הדמוקרטיה, הם קוראים לזה "הגנה על הדמוקרטיה", כשהם דורסים את בית המשפט, הם קוראים לזה "החזרת האמון במערכת המשפט", כשהם מפרקים את כל משרדי הממשלה הם קוראים לזה 'משילות'".

לפיד התייחס להפגנת השמאל שנערכה במוצאי שבת וממנה נעדר כיוון שמארגניה לא איפשרו לו לנאום ואמר: "במוצאי שבת עשרות אלפי ישראלים טובים, פטריוטים שאוהבים את המדינה שלהם, יצאו לרחובות למחות נגד ההתנקשות בדמוקרטיה. זו רק התחלת המחאה. הם לא יעצרו אותנו בדיבורים על "המרדה" ולא באיומים במעצרים".

לפיד הוסיף: "אנחנו נלחמים על המדינה שלנו, ואנחנו נלחמים על הערכים שלנו, ורק התחלנו את המלחמה הזו. אנחנו לא הפראיירים שלהם, אנחנו לא פה רק כדי לשלם להם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא. אנחנו לא נוותר על הדמוקרטיה הישראלית לכנופייה עבריינית שרק רוצה לחמוק מאימת הדין".

יאיר לפיד ישיבת סיעה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד