י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מרוצים מהביקור

ללא תמורה: איראן תמשיך לתמוך בסוריה

"איראן קיבלה החלטה לעמוד לצידה של סוריה במלחמתה נגד הטרור, כך היא תמשיך לתמוך בה במלחמה הכלכלית המתנהלת נגדה, והיא אינה דורשת דבר בתמורה". כך אומר מקור איראני בתום ביקורו של שר החוץ האיראני בסוריה

ללא תמורה: איראן תמשיך לתמוך בסוריה
נשיא סוריה בשאר אסד צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

העיתון הסורי אל-ווטן המזוהה עם המשטר מדווח מפי מקורות איראניים כי הביקור של שר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדוללהיאן בדמשק היה "חיובי ופורה".

המקורות הכחישו את הדיווחים לפיהם טהרן העלתה את מחיר הנפט האיראני המיוצא לדמשק והוסיפו "מתקיים תיאום מלא בין הצדדים בכל הנוגע לנפט, כל מידע שמתפרסם מחוץ להנהגת שתי המדינות שגוי ואינו נכון".

עוד הוסיפו המקורות כי הפגישות התקיימו ברקע לחצים המופעלים על שתי המדינות לצד "הניסיונות להפעיל לחץ ע"י מדינות שנכשלו במלחמתן נגד סוריה" וציינו כי "כפי שאיראן קיבלה החלטה לעמוד לצידה של סוריה במלחמתה נגד הטרור, כך היא תמשיך לתמוך בה במלחמה הכלכלית המתנהלת נגדה, והיא אינה דורשת דבר בתמורה".

המקורות הוסיפו כי "השיחות עסקו בשיתוף הפעולה המדיני והכלכלי ובדרכים להתגבר על הסנקציות שמכשילות את פיתוח יחסי המסחר והכלכלה בין הצדדים, יש כוונה אמיתית לחתום על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לטווח ארוך".

איראן סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד