כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
גביית העדויות בתיקי נתניהו

אשת העד מטלטלת: "צרחו עלי צרחות חסרות הקשר"

ימים ספורים לאחר עדותו של דוד שרן במשפט נתניהו, רעייתו הגר שנחקרה בעצמה ואף הושמה במעצר בית, משחזרת איך גילתה חמותה כי חשבונה הוקפא, וכיצד צרחו עליה בחקירתה כדי להוציא ממנה מידע כלשהו שיסייע בחקירה

אשת העד מטלטלת: "צרחו עלי צרחות חסרות הקשר"
דוד שרן בבית משפט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הגר שרן, רעייתו של ראש לשכת נתניהו לשעבר דוד שרן שהעיד לאחרונה בבית המשפט בתיקי נתניהו 4000 ו-1000 שטחה בראיון מטלטל כיצד חוקרי המשטרה הילכו אימים על חמותה הישישה בכדי ללחוץ על בעלה דוד.

"אפילו לא הודיעו לאמו של בעלי על הקפאת החשבונות, פשוט התקשרו ואמרו לה שתתייצב במשטרה. אתם יודעים מה זה מבוגרים, הם הולכים לכספומט ומושכים כסף, היא התקשרה אלי בהיסטריה מהכספומט ואמרה שהיא לא יכולה למשוך כסף, אני הייתי במעצר בית אז שלחתי לה מישהו שיביא לה כסף", תיארה בראיון ל'גלי ישראל'.

דוד שרן בבית המשפט. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

"היא הגיעה למשטרה ומתחילים לשאול אותה על החשבונות, הדגישו לה שהכל בסדר בחשבונות שלה אז היא לא הבינה למה היא נקראה, אמרו לבן שלה, בעלי, שאמו נמצאת גם במשטרה. אותי בכוונה שמו חדר לידו במשטרה וצרחו עלי צרחות חסרות הקשר שהוא ישמע וילחץ מזה", מתארת הגר שרן.

"ואז", היא מספרת, "מכניסים אותי אליו לחדר ואומרים לי 'תגידי לו שלום', כאילו כדי להפגיש בינינו, זה הרבה יותר מלחץ פסיכולוגי. היום אני מבינה שאסור להם היה לעשות לא מעט דברים שהם עשו, מתעללים בך ובמשפחה שלך". מסכמת הרעיה.

חקירת משטרה הקפאת חשבון משפטו של בנימין נתניהו דוד שרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד