כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חשש מנקמה

בנו של 'הבורר' סורב לצאת להלוויה ואיים על סוהרים

עודאי ג'רושי, בנו של 'הבורר' עלי ג'רושי איים על סוהרים בכלא רימונים כדי לצאת להלוויית אביו. הוא עתר לביהמ"ש, אך עתירתו נדחתה בשל "מסוכנות גבוהה לעותר ולמשתתפי ההלוויה" | במשטרה חוששים מפעולות נקם

בנו של 'הבורר' סורב לצאת להלוויה ואיים על סוהרים
אילוסטרציה צילום: pexels

שישה אסירים, בהם עודאי ג'רושי, איימו עם אגרופנים על סוהרים באגף 13 בכלא רימונים ביום שישי האחרון. ג'רושי, ששפוט לתשע שנות מאסר על מעורבות בניסיון רצח, רצה לצאת מהכלא להלווית אביו, עלי ג'רושי, המכונה "הבורר" של משפחות הפשע, שנרצח כמה שעות קודם לכן. בשל האיומים בתקיפה, הוקפצו כוחות ייעודיים של שב"ס לאגף והוא הועבר לבידוד.

ג'רושי הבן הגיש עתירה דחופה לבית משפט המחוזי בלוד בבקשה שיאפשרו לו לצאת להלוויה ולימי האבל שלאחר מכן. בשב"ס ובמשטרה התנגדו וטענו כי "הוא ובני משפחתו מעורבים בסכסוך ישן ומוכר שגבה מספר רב של קורבנות, כך שקיים חשש להסלמה ויש פוטנציאל משמעותי לפגיעה בהלוויה". עוד ציינו בפני השופטת כי התנהלותו בבית הסוהר לא מאפשרת להוציא אותו, לאחר שהוטל עליו עונש הבידוד. כך פורסם לראשונה ב'כאן חדשות'.

עלי ג'רושי | צילום מסך ערוץ 13.

בית המשפט דחה את העתירה באומרו כי "מכלול הנסיבות מצביע על מסוכנות גבוהה הן לעוצר והן למשתתפי ההלוויה ולגורמי שב"ס". הוא הורה לשב"ס להוציא את עודאי, בליווי, לקבר אביו במהלך החודש הקרוב, במועד שייקבע על ידם.

בשב"ס כלל לא יצאה הודעה בתפוצה פנימית, כפי שנהוג בדרך כלל במקרים שכאלו, איומים בתקיפת סוהרים. טרם נמסרה תגובה מהשירות.

הבורר עלי ג'רושי תקיפת סוהר סוהרים כלא רימונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד