כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מאמץ של הרגע האחרון

הרגע המיוחל: היום יתקיים הניתוח ומוטי יזכה לאוזן חדשה

הציבור נקרא לעשות מאמץ של הרגע האחרון כדי לאפשר את קיום הניתוח • קמפיין גיוס ההמונים כמעט השיג את מטרתו, והתקווה היא שבשעות הקרובות ייסגר הפער שנותר • "מוטי בן ה-6 מאוד מתרגש, אבל הוא קטן מכדי להבין את המשמעות האמיתית של האירוע המיוחד הזה"

הרגע המיוחל: היום יתקיים הניתוח ומוטי יזכה לאוזן חדשה
מוטי בינקותו צילום: באדיבות המצלם

רגע האמת מתקרב, ההכנות האחרונות כבר בעיצומן. בבוסטון שבארה"ב טרם הפציע השחר, אבל התכונה במחלקת הילדים של המרכז הרפואי בעל השם העולמי, אינה פוסקת אפילו לרגע אחד בודד.

כדי לסייע למוטי בן השש, לחצו כאן>>

המחט התחובה בזרועות של מוטי כבר מזרימה אל גופו אנטיביוטיקה, נוזלים, ותרופות שונות שנועדות להקל על מהלך הניתוח ולהגדיל את הסיכויים הגבוהים ממילא, שהכל יעבור בשלום בסייעתא דשמיא.

שש שנים אחרי שהוא נולד כבעל מום, בלי אוזן. שש שנים של ייסורי גוף ונפש, שבהן הוא נראה חריג מכל סובביו, וגם השמיעה שלו אינה כמו זו של אחרים. שש שנים שבהן הוא עבר כמה וכמה ניתוחים כדי לשקם את יכולת השמיעה, ושבנוסף למום שהיה בו עוד הוסיפו לו מכשיר, לא נעים למראה, שהוצמד לראשו – כל אלו מגיעים לסיומם בניתוח הגדול שיעבור בשעות הקרובות.

אתמול היה הלחץ בשיאו, הביקורת האחרונה נערכה על ידי צוות של רופאים בכירים, לוודא שהילד אכן כשיר לניתוח מכל ההיבטים. ההורים כססו ציפורניים בלחץ לא מוסתר בתקווה שהתשובה תהיה חיובית, ואכן הגיעה התשובה החיובית בשעה טובה.

בעוד שעות אחדות הוא יוכנס לחדר הניתוח, מסכה תוצמד לפיו, הוא ייפול לתרדמה עמוקה, ויקום כעבור שעות אחדות, כשהוא נראה כמו ילד רגיל לכל דבר, עם שתי אוזניים בריאות ושלמות.

כדי לסייע למוטי בן השש, לחצו כאן>>

אבל נותר רק פרט אחד אחרון לסדר: התשלום. מערכת הרפואה האמריקאית מתקדמת ומוצלחת מאוד, אבל יש לה גם מאפיין מאוד מאוד יסודי: על כל פעולה יש צורך לשלם, לפעמים יש אפילו חובה לשלם מראש.

המשפחה גייסה את כל מה שיש לה, המשפחה המורחבת נרתמה לעזור ולסייע כמיטב יכולתה, יהודים טובים הושיטו יד, והוקמה גם קרן עזרה וסיוע להשלמת הסכום החסר – 100 אלף שקלים.

הקרן גייסה תרומות, לאט אבל בטוח, עוד תרומה ועוד תרומה, יהודים טובים ובעלי לב רחום וחנון שהמקרה המרגש נגע ללבם.

למעלה מ-87 אלף שקלים כבר גויסו, 13 אלף שקלים עדיין חסרים כדי להגיע אל היעד.

זה הזמן שבו המשפחה קוראת לציבור בתחינה נרגשת, אנא, עזרו לנו. תנו לנו כתף ברגע האחרון, עזרו למוטי שלנו לקבל את האוזן שהוא כל כך זקוק לה. עוד מאמץ אחד אחרון של עם ישראל, הזדמנות אחרונה של יהודים בעלי לב חם ורגיש, לקחת חלק במצווה הכבירה הזאת.

כדי לסייע למוטי בן השש, לחצו כאן>>

אוזן קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד