ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
ברוך דיין האמת

הצדיק מבני ברק שהגה בתורה הלך לעולמו

מהעיר בני ברק הסתלקה בפתע פתאום דמותו של הגאון הצדיק רבי מנחם מנדל קרמז' זצ"ל שישב והגה על התורה והעבודה כל היום והיה מאחד מצדיקי בני ברק. הוא הובא למנוחות היום לפני השקיעה בבית החיים פוניבז'

הצדיק מבני ברק שהגה בתורה הלך לעולמו
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: הבוקר (רביעי) הלך לעולמו בפתאומיות הגאון הצדיק רבי מנחם מנדל קרמז' זצ"ל מרחוב הרב הירש בבני ברק, והוא בן 82 בפטירתו.

המנוח זצ"ל נולד בכ"א אב ת"ש לאביו הרב ר' שמעון דב קרמז' זצ"ל, ולאמו מרת בתיה ע"ה. היה חתנו של הרב ר' אברהם יהושע מילצקי ז"ל. 

רבי מנחם היה אדם צנוע ועניו, שהיה הוגה בתורה ללא הפסקה. לפני עשרות שנים עבר משכונת נווה אחיעזר להתגורר ברחוב הרב הירש בשכנות דלת מול דלת עם נשיא ישיבת פוניבז' הגאון רבי אליעזר כהנמן.

כל חייו היה דבוק ברבותיו מרן בעל ה'קהילות יעקב' הסטייפלר זצ"ל והגר"ח גריינימן זצ"ל. היה מגיע להסתופף בצלם והיה נועץ עמהם על כל צעד ושעל.

היה יושב בכולל ברסלב עשרות שנים ושקוע בתורה ברציפות יומם ולילה לצד עבודת התפילה המיוחדת.

הוא הותיר אחריו את רעייתו שתחי', בנו יחידו הרב יעקב טוביה קרמז' שליט"א המשמש כראש ישיבה ברכסים. 

בהלוויתו שיצאה בצהריים מביתו ברחוב הרב הירש 23 השתתפו קהל רב בראשם בני הגר"ח גריינימן אשר בבית מדרשו קבע את מקום תפילתו עשרות שנים, שם ספדו לו הגאון רבי מנחם מנדל לובין, שכנו, הגאון רבי אליעזר כהנמן נשיא ישיבת פוניבז' שסיפרו על יראתו ושקידתו הגדולה של המנוח, לאחר מכן הוא נטמן סמוך לשקיעת החמה בבית החיים פוניבז'.

בני המשפחה יושבים שבעה בבית בנו רחוב עזרא 34 בבני ברק. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד