כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"מתנצלת בפני המשפחה"

הנאשמת בשליחת קליעים למשפחת בנט הודתה בהסדר טיעון

אילנה ספורטה, תושבת אשקלון שהואשמה בשליחת קליעים לבני משפחתו של ראש הממשלה לשעבר בנט הודתה במסגרת עסקת טיעון. ספורטה היא פעילה פוליטית שמשתתפת בהפגנות פוליטיות ונוהגת להביע את דעותיה ברשתות החברתיות

הנאשמת בשליחת קליעים למשפחת בנט הודתה בהסדר טיעון
בנט בוועדת אסון נחל צפית צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

אילנה ספורטה שהואשמה כי שלחה לבני משפחתו של נפתלי בנט בזמן שכיהן כראש ממשלה, הודתה והורשעה היום (חמישי) במסגרת הסדר טיעון. ספורטה, תושבת אשקלון, בת 65, הואשמה תחילה בעבירות של סחיטה באיומים והחזקת תחמושת, אך במסגרת הסדר הטיעון עבירת החזקת תחמושת, הוסרה.

ספורטה הודתה כי היא זו ששיגרה את המכתבים המאיימים והצהירה: "אני מתנצלת בפני בני המשפחה". היא הורשעה בבית משפט השלום בכפר סבא בהתאם להודאתה. הפרקליטות הודיעה, כי היא מתכוונת לבקש מבית המשפט לגזור בעונש מאסר בפועל על ספורטה.

ספורטה היא פעילה פוליטית שמשתתפת בהפגנות ומחאות פוליטיות אשר נוהגת להביע את דעותיה ברשתות החברתיות. במשך חודשים, הביעה ספורטה התנגדות ועוינות כלפי ראש הממשלה הקודם, נפתלי בנט, וכלפי סביבתו הקרובה. בפרסומיה ספורטה גינתה את מר בנט, קיללה, הכפישה בבוטות, פרסמה האשמות קשות ואיחולי מוות. 

בכתב האישום נכתב: "בחודש אפריל 2022, דבריה הגיעו עד לכדי כך שאיימה לרצוח אותו, את בנו הקטין ואת אישתו, גילת בנט, אם לא יתפטר מתפקידו. בהתאם לכך, הכינה ספורטה שני מכתבים, אחד עבור גילת בנט ואחד לבנם הקטין, ושלחה אותם באמצעות מעטפה חתומה בכתב ידה. המכתבים נשלחו למקום עבודתה של גילת ולבית משפחת בנט ונבדקו כנדרש על ידי מאבטח אישים".

 

נפתלי בנט הסדר טיעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד