כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לא ידעו כלום

אימה בשחקים: הנוסעים שמעו "דפיקה" והמנוע כבה באוויר

נוסעי טיסת QF144 של חברת 'קואנטס', שמעו חבטה חזקה בנחיתה אך לא היו מודעים לסכנה בה הם היו במהלך הטיסה כאשר מנוע של המטוס התקלקל וכבה

אימה בשחקים: הנוסעים שמעו "דפיקה" והמנוע כבה באוויר
מטוס צילום: pexels

טייס נאלץ לבצע נחיתת חירום לאחר שאחד ממנועי המטוס כבה מעל האוקיינוס ​​השקט. נוסעי טיסת QF144 של חברת 'קואנטס', שמעו חבטה חזקה, אך לא היו מודעים לסכנה בה הם היו, אליה נחשפו רק לאחר שנחתו בנמל התעופה של סידני בשעה 15:30 אתמול, יום רביעי.

חברת קואנטס אישרה כי מטוס בואינג 737-838 "חווה בעיה עם אחד המנועים שלו" באמצע הנסיעה מאוקלנד, ניו זילנד, לסידני, אוסטרליה. כ-200,000 אנשים עקבו אחר המטוס דרך אתר ב-FlightRadar וקיוו לטוב. אך לאלו שהיו על הסיפון נאמר רק שיש "תקלה קלה". לאחר הנחיתה כאשר נאמר להם על היקף הבעיה, הם נדהמו, אך שמחו שהם בריאים ושלמים.

ה'דיילי סטאר' דיווח כי הטייס לחץ את ידיהם של כל 145 הנוסעים בזמן שירדו מהמטוס. הנוסעת סימון שמידט אמרה לתקשורת: "אמרו לנו שלא קרה כלום, הם היו לגמרי מקצועיים וגילינו את זה רק כשחזרנו ליבשה, שמעתי רק דפיקה ואולי זעזוע קל, אבל זה הכול. לא היה לנו מושג באותו זמן, לא הבנו שכל המנוע כבה, רק שמענו דפיקה".

חברת התעופה מסרה בהצהרה: "טיסת קואנטס 144, מטוס 737 שטס מאוקלנד לסידני, נתקלה בבעיה באחד המנועים שלה כשעה מיעדה הסופי, המטוס נחת בשלום בסביבות השעה 15:30 ונבדק על ידי המהנדסים שלנו".

עוד מסרה החברה: "145 הנוסעים שהיו על הסיפון ירדו מהמטוס בשלום, השבתות מנועי טיסה הן נדירות, דאגנו לנוסעים, הטייסים שלנו מאומנים לנהל בעיות בבטחה והמטוסים מתוכננים לטוס לזמן מה על מנוע אחד".

מטוס אוסטרליה מנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד