כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הצהרה חריפה

האיחוד האירופי: "רוסיה רומסת את זיכרון ששת מיליון הנרצחים"

לאחר נאומו של שר החוץ הרוסי בו השווה את המערב להיטלר, האיחוד האירופי בהצהרה חריפה נגד רוסיה. "שימוש לרעה של רוסיה בשואה בתוקפנותה הנוכחית, האיחוד האירופי התחייב באופן חד משמעי להבטיח שזוועות כאלה לעולם לא יחזרו"

האיחוד האירופי: "רוסיה רומסת את זיכרון ששת מיליון הנרצחים"
בניין האיחוד האירופי צילום: Pixabay

דבריו האחרונים של שר החוץ הרוסי נגד המערב, בהם השווה בין המערב להיטלר, עוררו זעם באירופה. האיחוד האירופי גינה את הדברים בהצהרה מיוחדת. "דבריו האחרונים של שר החוץ הרוסי לברוב המאשים את "המערב" בחיפוש אחר "פתרון סופי" לרוסיה הן לגמרי לא במקום, חסרות כבוד ורומסות את הזיכרון של ששת מיליון העם היהודי, וקורבנות אחרים, שנרצחו באופן שיטתי בשואה. זה מוסיף להתבטאויות אנטישמיות קודמות של השר לברוב".

עוד נאמר: "המניפולציה של המשטר הרוסי על האמת כדי להצדיק את מלחמת התוקפנות הבלתי חוקית שלהם נגד אוקראינה הגיעה לעוד נקודת שפל בלתי מתקבלת על הדעת ובזויה. אין הקבלה בין פשעי גרמניה הנאצית לבין הסיוע הבינלאומי לאוקראינה בהגנה על שטחיה ואנשיה מפני תוקפנות בלתי מוצדקת. רוסיה פלשה למדינה שכנה ריבונית בכוונה והורגת בה אזרחים על בסיס יומי, במטרה מוצהרת להרוס את המדינה ואת האומה האוקראינית. הכחשת שואה, עיוות וטריוויאליזציה מנוגדים לחוק האיחוד האירופי ולערכי האיחוד האירופי. האיחוד האירופי התחייב באופן חד משמעי להבטיח שזוועות כאלה לעולם לא יחזרו".

האיחוד האירופי הדגיש: "אירופה העכשווית נבנתה על אפר השואה; זוהי מורשת מכרעת ואיומה של ההיסטוריה האירופית. זו הסיבה שבשבוע הבא נציין את יום השואה הבינלאומי השנתי". 

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, אמר אתמול (רביעי) כי ארצות הברית הכינה קואליציה של מדינות אירופיות כדי לפתור את "השאלה הרוסית" באותו אופן שבו חיפש אדולף היטלר "פתרון סופי" למיגור יהודי אירופה. לברוב, שעורר סערה בינלאומית בשנה שעברה באמירות שונות על היטלר, אמר כי וושינגטון משתמשת באותה טקטיקה כמו נפוליאון והנאצים בניסיון להכניע את אירופה כדי להרוס את רוסיה.

"הם מנהלים מלחמה נגד ארצנו עם אותה משימה: 'הפתרון הסופי' של השאלה הרוסית" אמר לברוב ועורר זעם. "כמו שהיטלר רצה 'פתרון סופי' לשאלה היהודית, עכשיו, אם אתה קורא פוליטיקאים מערביים, הם אומרים בבירור שרוסיה חייבת לסבול תבוסה אסטרטגית", אמר לברוב.

 

איחוד אירופי נאצים סרגיי לברוב מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד