כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
5 ימים, 28 שיעורים

מסע החיזוק של המשפיע מירושלים בארה"ב

המשפיע הגה"צ רבי יהודה דייטש כבש את הריכוזים בארה"ב במהלך ביקורו ומסר 28 שיעורים בחמישה ימים. 'בחדרי חרדים' עם סיקור על מסעו של המשפיע

מסע החיזוק של המשפיע מירושלים בארה"ב
המשפיע הגר"י דייטש במסע בארה"ב צילום: באדיבות המצלם

במסגרת מסע חיזוק שנערך לרגל התחלת ימי השובבי"ם בארה"ב הגיע המשפיע הגה"צ רבי יהודה דייטש לארה"ב לשיחות חיזוק ושיעורים בויליאמסבורג, בורו פארק, פלטבוש, מונסי, קרית יואל, ולייקווד שבניו ג'רזי.

במשך חמישה ימים מסר עשרים ושמונה שיעורים ושיחות חיזוק בהיכלי התורה והחסידות. שיחות מיוחדות השמיע גם בהיכלי הישיבות הגדולות של חסידיות סאטמאר בקרית יואל, בוויליאמסבורג ובקווינס.

התפחלות והשיעורים במשך יום השבת נערכו בביהמ"ד ברסלב בויליאמסבורג וכמו כן השתתף בסעודות ההילולא של רבי נתן מברסלב זצוק"ל בויליאמסבורג, מונסי, וקרית יואל, כן הופיע כנואם הכבוד בכינוס מרכזי במוצש"ק בליקווד בהשתתפות מאות תושבי העיר ואורחים רבים.

במהלך הביקור התקבל המשפיע בכבוד רב בבתי האדמו"רים מסאטמאר ובאבוב וכן בבית דודו האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג.

מסע החיזוק נערך בברכתו של הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר שמעולם לא הגיע לארה"ב, על אף העובדה כי אלפים מאוהדיו ומעריציו מתגוררים בה, והגר"י דייטש שהינו מתלמידיו החביבים מסר בשליחותו דברי חיזוק לרגל ימי השובבי"ם ממשנתו, לא להיבהל ממלחמת היצר הרע ומהמחשבות, אלא לנצל כל הזדמנות לצמיחה ולהתחיל דף חדש של התקרבות להשם.

ברסלב מסע חיזוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד