י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
העימות עם מערכת המשפט

דיווח: ההחלטה של נתניהו נגד יועמ"שית משרדו

ראש הממשלה נתניהו החליט שהיועצת המשפטית של משרד רוה"מ לא תשתתף בישיבות הממשלה. בנוסף הוחלט כי הנציג של היועמ"שית לממשלה יבוא רק לישיבות שנתניהו יחשוב שיש צורך 

דיווח: ההחלטה של נתניהו נגד יועמ"שית משרדו
בנימין נתניהו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל החלטה ולפיה תימנע כניסתה של היועצת המשפטית של משרד רוה"מ, שלומית ברנע פרגו לכל ישיבות הממשלה, כך דווח ב'חדשות 13'. יצוין כי, היועצת המשפטית ברנע פרגו הייתה נוכחת בכל הישיבות ב-20 השנים האחרונות.

נזכיר כי, לפני כשבועיים דווח שראש הסגל של נתניהו, צחי ברוורמן, מנע מהיועצת המשפטית של משרד רוה"מ שלומית ברנע פרגו, להשתתף בישיבת הממשלה.

בנוסף, ראש הממשלה נתניהו החליט שהנציג של היועמ"שית לממשלה, גלי בהרב מיארה יפסיק להגיע לישיבות הממשלה באופן קבוע כפי שהיה נהוג בשנים האחרונות, אלא יבוא רק לישיבות שנתניהו יחשוב שיש צורך בהשתתפותו או שהיועמ"שית תחשוב שצריך.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "קיימת הסכמה עם היועמ"שית שהייעוץ המשפטי יהיה נוכח בישיבות ממשלה ככל שיעלה הצורך מצד הממשלה ומצד הייעוץ המשפטי, על מנת לטפל בנושאים ספציפיים שהייעוץ המשפטי נדרש להם. המשנה ליועמ"שית גיל לימון נכח בשתי ישיבות ממשלה שהתקיימו בנושא משרד השיכון".

 

שלומית פרגו ברנע בנימין נתניהו גלי בהרב מיארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד