י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עלה לו ביוקר

ביומו הראשון בעבודה פתח את מגלשת החירום של המטוס

נוסעים בטיסה של בריטיש איירווייס מנמל התעופה בלונדון לניגריה נאלצו להמתין כארבע שעות לפני שעלו על מטוס חדש לאחר טעות יקרה של איש צוות חדש

ביומו הראשון בעבודה פתח את מגלשת החירום של המטוס
מטוס בריטיש איירווייס צילום: Pixabay

דייל של חברת 'בריטיש איירווייס' שהפעיל בטעות את מגלשת החירום של מטוב בואינג 777 עלה לחברה סכום עתק של 50,000 פאונד (כ-200,000 שקלים) ביום הראשון שלו בעבודה. מטוס הבואינג הענק נגרר לאחור מטרמינל חמש בנמל התעופה הית'רו בלונדון כשהאירוע התרחש בשבוע שעבר (13 בינואר).

המטוס היה אמור להמריא, לכיוון לאגוס, ניגריה, בשעה 10:10 בבוקר. עברו מספר שעות עד שהמגלשה הוחזרה למצבה הרגיל ועד שהליכי החירום הסתיימו. נוסעים מתוסכלים המתינו ארבע שעות.

דובר החברה אמר ל'דיילי סטאר': "המטוס חזר לחניה והלקוחות ירדו מהמטוס כרגיל. התנצלנו בפני הלקוחות על אי הנוחות שנגרמה, סיפקנו להם שוברי מזון וסידרנו מטוס חלופי כדי שיוכלו להמשיך בנסיעה כמתוכנן".

אך התברר כי הטעות עלתה לענקית התעופה 50,000 ליש"ט לאחר שהמטוס החמיץ את משבצת ההמראה שלו, עם סבב חדש שהוזמן והנוסעים נאלצו להחליף מטוס.

אותו מטוס למעשה חזר לשירות מאוחר יותר באותו היום, לקח נוסעים מנמל התעופה הית'רו לברמודה, אבל נוסעים בטיסה לניגריה הועלו למטוס אחר לגמרי לנסיעתם הסופית.

הוא חזר לאוויר שוב יומיים לאחר מכן, עשה נסיעה הלוך ושוב מהית'רו לנמל התעופה בן גוריון בתל אביב. הוא ביצע נסיעות נוספות לניו יורק ולבוסטון, ארה"ב, השבוע - ללא ניפוחים מקריים יותר, כך לפי המומחים באתר מעקב הטיסות Flight Radar 24.

בריטיש איירווייס ניגריה לאגוס לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד