י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בעלי חסד ידועים

טרגדיה מחרידה: שני חרדים נהרגו בהתרסקות מטוס קל בניו יורק

שני חרדים נהרגו הלילה בהתרסקות מטוס קל בניו יורק. השניים ניסו לנחות בנמל התעופה של מחוז ווסטצ'סטר שבניו יורק, אך הם לא הצליחו לבצע את הנחיתה והמטוס התרסק לתוך צמרת עצים, במרחק של קילומטר וחצי משדה התעופה. השניים מבעלי החסד הידועים של קליבלנד

טרגדיה מחרידה: שני חרדים נהרגו בהתרסקות מטוס קל בניו יורק
המטוס איתו התרסקו שני החרדים צילום: באדיבות המצלם

הקהילה החרדית בקליבלנד אבלה בעקבות טרגדיה מחרידה שגבתה את חייהם של שניים מבעלי חסד הידועים שלה. ברוך טאוב ז"ל ובנימין חפץ ז"ל, שניהם תושבי קליבלנד, נהרגו אמש (חמישי) באופן טראגי בהתרסקות מטוס ליד נמל התעופה של מחוז ווסטצ'סטר בניו יורק.

על פי נתוני מינהל התעופה הפדרלי, מטוס מסוג Beechcraft A36 שהופעל על ידי ברוך טאוב ז"ל דיווח על תקלות במנוע בערך בשעה 17:25 לפי שעון מקומי, כשהיה במרחק של כקילומטר וחצי אחד מנמל התעופה של מחוז ווסטצ’סטר. לאחר מכן התקבלה קריאה מצד הטייס שדיווח על לחץ שמן נמוך וכעבור מספר דקות הוכרז מצב חירום. דקות לאחר מכן נותק הקשר עם המטוס.

ברוך טאוב (מימין) ובנימין חפץ

אתר Yeshiva world news מדווח, כי המטוס יצא מנמל התעופה JFK לנמל התעופה בריצ'מונד הייטס, אוהיו והוסט לנמל התעופה של מחוז ווסטצ'סטר כדי לנסות לבצע נחיתת חירום, אך למרבה הצער המטוס מעולם לא הגיע לשם.

צוותי חיפוש והצלה סרקו את האזור במשך שעות, ואיתרו את הריסות המטוס קצת לפני השעה 23:00 שעון מקומי; המטוס נמצא בין העצים באי קטן ממש ליד נמל התעופה של מחוז ווסטצ'סטר.

ארגון החסד 'מתעסקים' וארגון 'חברים' ממחוז רוקלנד, היו במקום כשעה לאחר התקרית, ועובדים בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות פדרליות ומקומיות כדי להבטיח את כבוד המת.

בנימין חפץ, אחד מהרוגים, במעון הגר"ח קנייבסקי זצ"ל

קליבלנד התרסקות מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד