כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
תמיכה איתנה

ארה"ב תתמוך באוקראינה "כל זמן שיידרש"

ארה"ב תתמוך באוקראינה "כל זמן שיידרש" | העולם עומד בפני רגע "מכריע", כך אמר שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין ביום שישי בפגישה בגרמניה עם נציגים של 50 מדינות שדנו בתוקפנות הרוסית

ארה"ב תתמוך באוקראינה "כל זמן שיידרש"
שר ההגנה אוסטין צילום: חשבון הטוויטר שלו

ארה"ב תתמוך באוקראינה "כל זמן שיידרש", אמר שר ההגנה האמריקאי, "קייב והעולם עומדים בפני רגע מכריע". שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין דיבר ביום שישי בכינוס של 50 נציגי מדינות בגרמניה.

"זהו רגע מכריע עבור אוקראינה ומכריע עבור העולם, אז אל תטעו, אנחנו נתמוך בהגנה עצמית של אוקראינה כל עוד נצטרך", אמר אוסטין בפתח דבריו בפגישה.

"כעת, אנו יודעים שרוסיה נותרה נטויה לתוקפנות וכיבוש. והכוחות הרוסיים הגבירו את ההתקפות הנוראיות שלהם, והרגו אוקראינים חפים מפשע. ראינו שוב את האכזריות של בחירת המלחמה של רוסיה רק ​​לפני כמה ימים בעיר דנייפרו" אמר. אוסטין הוסיף כי הגיע "הזמן לחפור עמוק יותר" כאשר רוסיה מתארגנת מחדש.

"זהו רגע מכריע. רוסיה מתארגנת מחדש, מגייסת ומנסה להצטייד מחדש. זה לא רגע להאט. זה הזמן לחפור לעומק. העם האוקראיני צופה בנו. הקרמלין צופה בנו. וההיסטוריה צופה בנו. אז לא נוותר. ואנחנו לא נרפה, אנחנו נחושים לעזור לאוקראינה להגן על עצמה מהתוקפנות האימפריאלית של רוסיה", אמר.

"ארה"ב נותרה נחושה להוביל ולעשות את חלקנו כדי לעזור לאוקראינה להגן על עצמה", הוסיף אוסטין. "ההתקפות של רוסיה נועדו לשבור את רוחה של אוקראינה. אבל הן נכשלו. ואנשי אוקראינה נתנו השראה לעולם", אמר.

ביום שישי נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הודה לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן ולעם האמריקני על התחייבות חדשה של 2.5 מיליארד דולר בסיוע ביטחוני.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי לויד אוסטין גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד