כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לאחר תוצאות הבחירות

ספר חדש: ג'ארד קושנר נכנס ל"קרב צרחות" עם טראמפ

בספר חדש ונפיץ בארה"ב, מתפרסמים חילופי דברים סוערים בין טראמפ לחתנו ג'ראד קושנר לאחר ההפסד בבחירות ב-2020. קושנר אמר לטראמפ, "עם כל הכבוד, אני לא הולך לאהוב את מה שאתה עושה, ואתה הולך לצרוח עלי"

ספר חדש: ג'ארד קושנר נכנס ל"קרב צרחות" עם טראמפ
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

ג'ארד קושנר, חתנו של הנשיא טראמפ לשעבר ויועצו הבכיר בבית הלבן, אמר לעיתונאי כריס וויפל כי היו לו "קרב צרחות" עם טראמפ על ההפסד שלו בבחירות ב-2020 והניסיונות הבאים לבטל את הבחירות.

בספר "הקרב של חייו: בתוך הבית הלבן של ג'ו ביידן" שמתפרסם השבוע, כותב וויפל כי בזמן שנלחם על טענות על הונאת בוחרים, קושנר אמר לטראמפ, "עם כל הכבוד, אני לא הולך לאהוב את מה שאתה עושה, ואתה הולך לצרוח עלי".

"תראה, כשאתה יוצא מכאן, הרבה אנשים יסתובבו מסביב", צעק קושנר על טראמפ, לפי הספר. "אני איתך עד שאתה תפגע בלכלוך - אז אולי תרצה להקשיב למה שאני אומר".

מאז יום הבחירות, קושנר ואיוונקה טראמפ המשיכו לשכנע את עצמם שטראמפ בסופו של דבר יקבל את תבוסתו, אבל "רק היה צריך לטפל בפצעיו", כותב וויפל. גם לאחר שתומכי טראמפ הסתערו על הקפיטול של ארה"ב ב-6 בינואר 2021, קושנר אמר לחברים שהוא עדיין מקווה שטראמפ יזמין את ביידן לבית הלבן ביום ההשבעה. "התמונה הזו של שני הנשיאים יחד, הוא חשב, היא מה שאמריקה רצתה לראות", כותב וויפל.

דונלד טראמפ ג'ארד קושנר ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד