כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מהמסוכנים בעולם

זימבבואה: תלמידה מתה לאחר שנחש הכיש אותה בכיתה

נערה בזימבבואה ננשכה על ידי נחש ממבה שחורה בזמן שישבה בכיתתה בתיכון ומתה כ-30 דקות לאחר מכן. כמה מחבריה לכיתה הרגו מיד את הנחש - אחד הנחשים הארסיים ביותר בעולם. היא הובהלה לבית החולים אך מתה בדרך

זימבבואה: תלמידה מתה לאחר שנחש הכיש אותה בכיתה
נחש ממבה צילום: Pixabay

מלודי צ'יפוטורה, תלמידת תיכון בת 17 מרושינגה בזימבבואה, מתה לאחר שנחש זינק על רגלה בכיתה בבית הספר ונשך אותה בתוך הכיתה, כך דיווחה התקשורת המקומית.

כמה מחבריה לכיתה הרגו מיד את הנחש - אחד הנחשים הארסיים ביותר בעולם. מלודי הובהלה לבית החולים אך מתה בדרך. כך דיווחה התקשורת המקומית.

מנהל בית הספר כריסטופר מורנגה אמר שמלודי בדיוק חזרה לכיתתה לאחר שהיתה עם חבריה בפעילויות ספורט. "מיד היא צרחה ואמרה שמשהו נשך אותה", אמר מורנגה לתקשורת. "אנחנו בהלם. אנחנו לא מבינים מאיפה הגיע הנחש הזה. הכיתה רחוקה מבתי הגידול החשודים בנחשים".

"קיבלנו טלפון 10 דקות אחרי שהיא ננשכה. כשהגענו למרפאה זה היה מאוחר מדי", אמר האב האבל, ג'וזף צ'יפוטורה, "קשה לקבל את זה וזה כואב. אני לא מבין איך נחש יכול להיכנס לכיתה ולהכיש את הבת שלי", אמר צ'יפוטורה.

לדבריו, חלק מהחברים לכיתה נבהלו וקפצו מהחלונות, בעוד שאחרים תפסו את הילדה הפגועה והזעיקו עזרה. מלודי נלקחה למרפאה תוך חמש דקות, אמר המנהל. "הוריה הגיעו תוך 20 דקות בחברת מישהו עם עשבי תיבול מסורתיים", אמר לעיתון. "במקביל יצרנו קשר עם בית החולים והרופא יעץ לנו להביא את מלודי והנחש". אבל הנערה מתה בדרך לבית החולים, היא נקברה ביום שבת האחרון.

הנחשים מקבלים את שמם לא בגלל צבע עורם, אלא מהצבע הכהה שבתוך הפה שלהם, אותו הם מציגים כשהם חשים מאוימים.

נחש זימבבואה נשיכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד