כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
נסחף עם הרוח

שרד 24 ימים בים עם אכילת קטשופ ואבקת שום

הצי הקולומביאני חילץ גבר במרחק 120 מיילים ימיים מחופי קולומביה. הגבר שהה בים 24 יום לאחר שהספינה שלו נסחפה. הוא שרד עם קטשופ ואבקת שום אותם טיבל במים. הוא חולץ לאחר שמטוס סיור הבחין במילה "עזרה" על הסירה שלו

שרד 24 ימים בים עם אכילת קטשופ ואבקת שום
פרנסואה מקבל טיפול רפואי לאחר החילוץ צילום: חיל הים הקולומביאני

אדם בקולומביה שהה 24 ימים בים לאחר שנסחף עם סירתו, הוא שרד מאכילת קטשופ ואבקת שום, הצי הקולומביאני הודיע כי אלביס פרנסואה, בן 47, סיפר לאחר שחולץ כי ביצע תיקונים בסירת המפרש שלו ליד האי סנט מרטין בקריביים בדצמבר האחרון, כאשר מזג אוויר גרוע גרר את כלי השיט שלו אל הים, חוסר הידע בניווט שלו מנע ממנו לחזור לחוף.

"לא היה לי אוכל", אמר פרנסואה בסרטון שפרסם חיל הים הקולומביאני. "זה היה רק ​​בקבוק קטשופ שהיה על הסירה, אבקת שום, אז ערבבתי אותם עם קצת מים" פרנסואה, ממדינת הרפובליקה הדומיניקנית בילה 24 ימים בהיסחפות, הוא נמצא במרחק של כ-120 מיילים ימיים מחופי קולומביה לאחר שמטוס הבחין במילה "עזרה" שהיתה כתובה על גוף הסירה שלו.

האיש שחולץ בעל אזרחות דומיניקנית, הועבר לנמל קרטחנה בקולומביה, שם חברי הצי הקולומביאני העניקו לו טיפול רפואי וסייעו להחזרתו לארץ מוצאו. חיל הים פרסם בהודעתו: "חוסר התמצאותו בים, מאמציו לתמרן את הסירה והציוד שעל סיפונה לא הניבו תוצאות, מה שהוביל אותו בפעולה נואשת, לסמן לאורך הספינה את המילה "HELP" (עזרה) וסוף סוף הוא הצליח להינצל".

קולומביה קטשופ סירה שום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד