כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חיפשו 13 שעות

מסמכים מסווגים נוספים נמצאו בביתו של ביידן

חוקרים פדרליים מצאו חומרים מסווגים נוספים במהלך חיפוש בביתו של הנשיא ביידן בדלאוור, חלקם עוד מימי שנותיו בסנאט. משרד המשפטים לקח שישה מסמכים שסומנו כמסווגים במהלך חיפוש ביום שישי שנמשך 13 שעות

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

עורך דינו של הנשיא ביידן הודיע אתמול (שבת), כי מסמכים מסווגים נוספים במהלך חיפוש בביתו של הנשיא ביידן בדלאוור, חלקם עוד מימי שנותיו בסנאט. בוב באואר, עורך דינו האישי של ביידן, אמר שמשרד המשפטים לקח שישה מסמכים שסומנו כמסווגים במהלך חיפוש ביום שישי שנמשך 13 שעות.

"המחלקה לקחה לידיה חומרים שלדעתה בגדר חקירתה, כולל שישה פריטים המורכבים ממסמכים עם סימוני סיווג, חלקם משירות הנשיא בסנאט וחלקם מתקופת כהונתו כסגן נשיא", אמר באואר בהצהרה לתקשורת.

מסמכים מסווגים אחרים נמצאו במשרד צוות החשיבה של ביידן בנובמבר האחרון, לפני הבחירות, ולאחרונה בביתו של ביידן על ידי עורכי דין של הבית הלבן. הנשיא עצמו התייחס לכך בסוף השבוע האחרון, הוא גם אמר ביום חמישי האחרון, יום לפני החיפוש החדש ביותר, שהוא "לא מתחרט על שמירת מסמכים מסווגים" שלא טופלו כהלכה, המתוארכים לזמן בו היה סגנו של הנשיא אובמה.

ארגז של מסמכים מסווגים נמצא ב-2 בנובמבר שישה ימים לפני הבחירות אמצע הקדנציה בתוך משרד שבו השתמש ביידן לאחר שעזב את ממשל אובמה, אך החשיפה נשמרה עד שחדשות CBS פירסמו את הסיפור ב-9 בינואר.

מסמכים מסווגים ג'ו ביידן הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד