כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הלחימה האזרחית

אירופה: חמאס פתח בקמפיין נגד שרים וחברי כנסת

ארגון שהוקם על ידי חמאס, פתח בקמפיין בינלאומי נגד 25 שרים וחברי כנסת מהקואליציה בטענות לגזענות שלהם. הארגון הבריטי, שהוכרז כארגון טרור בשנת 2021, הוקם על ידי ארגון החמאס ומופעל על ידי זאהר ביראווי, מראשי מנהיגי האחים המוסלמים בבריטניה

אירופה: חמאס פתח בקמפיין נגד שרים וחברי כנסת
פעילי חמאס ברצועת עזה צילום: עבד רחים חטיב / פלאש 90

ארגון EuroPal שהוקם על ידי ארגון הטרור חמאס, פתח בשבוע שעבר בקמפיין בינלאומי נגד 25 שרים וחברי כנסת מהקואליציה בטענות לגזענות שלהם.

הארגון הבריטי, שהוכרז על ידי משרד הביטחון כארגון טרור בשנת 2021, הוקם על ידי ארגון החמאס ומופעל על ידי זאהר ביראווי, מראשי מנהיגי האחים המוסלמים בבריטניה.

על פי הודעת משרד הביטחון משנת 2021, מטרתו המוצהרת של הארגון הוא קידום הזכויות הפלסטיניות וסיוע בהסברה הפלסטינית. בפועל, הארגון פועל נגד ישראל והחל בשבוע שעבר להפעיל קמפיין רשתי בו מצוטטים 25 שרים וחברי קואליציה ממפלגות המחנה הלאומי, במטרה להראות שישראל גזענית.

בין חברי הכנסת שציטוטים שלהם מופיעים בקמפיין הארגון החמאסי: שר החוץ אלי כהן, שר המדע אופיר אקוניס, השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר, שרת התחבורה מירי רגב, השר מאיר פרוש, ח"כ דני דנון, ח"כ צביקה פוגל וח"כ לימור סון הר-מלך.

הקמפיין נגד השר אלי כהן

בשנים האחרונות ערך הארגון קמפיינים דומים נגד גזענות של בכירים בישראל, כאשר קבוצת הפעילים אירופאים שלו קיימה קשרים עם קבוצת פעילים מקבילה בעזה. פעילותו של ראש ארגון הטרור EuroPal זהאר ביראווי כנגד מדינת ישראל באירופה ובמשטים לעזה, נחשפה על ידי ארגון "עד כאן" בסוף שנת 2022 בסדרה 'שתולה'.

ביראווי הוגדר על ידי מערכת הבטחון הישראלית כראש מפקדת חמאס באירופה לפני כעשור, שכן הוא מפעיל רשת של ארגוני אחים מוסלמים וחמאס הפועלים באירופה נגד ישראל, עבור חמאס. למרות זאת, הוא דמות ציבורית בבריטניה המנחה תכניות טלוויזיה ומקיים קשרים הדוקים עם פוליטיקאים בריטים ואירופאים.

ארגון "עד כאן" מסר כי: "חמאס מפעיל מערכה נגד ישראל המשלבת לחימה צבאית ולחימה אזרחית. בעוד שבלחימה הצבאית עוסקים גופי הבטחון, הזירה של הלחימה האזרחית לא מטופלת מספיק. קמפיין של חמאס על אדמת אירופה צריך להיענות בתגובה נחרצת וכואבת מצד ממשלת ישראל, מול מדינות אירופה ומול שלוחי החמאס. הניסיון שלהם לפגוע בלגיטימיות של קיומה של מדינת ישראל מהווה סיכון בטחוני ממשי לא פחות מירי טילים על אזרחים".

אלי כהן בריטניה חמאס האחים המוסלמים אם תרצו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד