כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הטייס התריע

לאחר איום על פצצה: מטוסי קרב ליוו מטוס נוסעים

מטוסי קרב יווניים ליוו ביום ראשון מטוס נוסעים מפולין ליוון עם 190 אנשים על סיפונו, לאחר שהתרעה על פצצה דווחה לרשויות. טייס מטוס הבואינג 737, התריע לרשויות על מטען חבלה אפשרי על הסיפון

לאחר איום על פצצה: מטוסי קרב ליוו מטוס נוסעים
מטוס חברת ריינאייר אילוסטרציה צילום: Pixabay

שני מטוסי קרב לוו מטוס מפולין ליוון עם כמעט 200 נוסעים ואנשי צוות לאחר שהרשויות התריעו על מטען חבלה אפשרי. המשטרה היוונית ערכה חיפוש במטוס הנוסעים של חברת 'ריינאייר' שנחת בנמל התעופה הבינלאומי של אתונה לאיתור חפצים חשודים, לאחר שקיבלה התראה על איום בפצצה, כך אמרו גורמים במשטרה.

טייס מטוס הבואינג 737, עם כ-190 נוסעים ואנשי צוות על הסיפון, התריע לרשויות על מטען חבלה אפשרי על הסיפון. המטוס, שטס מקטוביץ בפולין ליוון, הגיע לאתונה בליווי שני מטוסי קרב בשעה 17:35 אתמול (ראשון).

כבאים חיכו בנמל התעופה למטוס בנחיתה, המשטרה ערכה חיפוש אצל הנוסעים בזמן שירדו מהטיסה והמטען שלהם חיכה להם מחוץ למטוס.

שני מטוסי F-16 ליוו את הטיסה, שהמריאה מקטוביץ לאתונה, כשנכנסה למרחב האווירי של יוון מצפון מקדוניה. הבואינג 737 לווה קודם לכן על ידי מטוסי קרב הונגריים. הטיסה נחתה לבסוף באזור מבודד בנמל התעופה הבינלאומי של אתונה מעט לפני השעה 16:00, עיכוב של כמעט שעתיים וחצי.

דוברת המשטרה היוונית, קונסטנטיה דימוגלידו, אמרה: "הנוסעים ירדו מהמטוס ונבדקו, היו 190 אנשים על הסיפון כולל הצוות. המטוס נבדק, בחיפוש שנערך בנוסעים ובמטוס לא נמצא דבר חשוד" נמסר בהודעת המשטרה.

כשהמטוס התקרב לאתונה, הוא הוסט מעל הים כאמצעי זהירות. פיוטר אדמצ'יק, מנהל בנמל התעופה של קטוביץ, אמר שהם קיבלו אזהרה טלפונית כשהמטוס טס מעל סלובקיה.

ריינאייר יוון פולין איום פצצה מטוסי קרב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד