ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הרבי פצח בניגון של חג

שמחה בחצר: הנכדה שנפצעה בתאונה ילדה בן בכור

נכדתו של הרבי מויז'ניץ שנפצעה קשה בחול המועד סוכות ושוחררה לשיקום - ילדה בן בכור בשעה טובה. הרבי שהגיע לברכפלד פצח באמירת 'הלל' בניגון של יום טוב. נכדתו השניה של הרבי עדיין במצב קשה

שמחה בחצר: הנכדה שנפצעה בתאונה ילדה בן בכור
האדמו"ר מויז'ניץ צילום: שוקי לרר

שמחה גדולה ובחסידות ויז'ניץ הבוקר עם הולדת הנין לאדמו"ר מויז'ניץ בן בכור לנכדתו שפרה בת צפורה ברכה לרפואה שלמה שנפצעה באורח קשה בתאונה בחול המועד סוכות האחרון ושוחררה לשיקום אך עדיין צריכה ישועה. 

מדובר בבן בכור לנכדו הרב אהרן יחיאל לייפער ורעייתו מרת שפרה בת צפורה ברכה לרפו"ש, חתן הרה"ג ר' נפתלי צבי טייטלבוים חתנו של הרבי מויז'ניץ, בן הגה"צ אב"ד וואלווע מניו יורק. התינוק הנולד הוא נכד הרב מאיר לייפער, בן האדמו"ר מנדבורנא חיפה, וחתן הפוסק הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן.

הבוקר בתפילת הלל של ראש חודש שבט בהיכל ישיבת 'ישועות משה' ויז'ניץ בברכפלד לשם הגיע הרבי, בפיוטי הלל פצח הרבי באמירת ההלל בנוסח של החגים ברוב רגש והודאה להשי"ת. כמו כן לאחר התפילה רקד הרבי עם הבחורים בריקודי שמחה את ריקוד ה'קראדל' ששרים כמידי שבוע אחרי ה'מיטאג טיש'. 

כמו כן הציבור נקרא להמשיך להתפלל לרפואת הנכדה השניה של הרבי שנפצעה בתאונה, אלטע עטיל בת בלומא גיטל בתו של המשפיע הרה"צ רבי נחמן בידרמן שעדיין מאושפזת במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

חסידות ויז'ניץ הרבי מויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד