ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
דאגה בממלכה

מומחה בריטי: יש בפרלמנט שלנו גיס חמישי של פוטין

פרופסור בריטי טוען כי שתי המפלגות הפוליטיות - השמרנים והלייבור, עלולות להיות תחת השפעה רוסית לאחר הסתננות מרגלים של פוטין. "הגיס החמישי של פוטיניסטים כבר נמצא בבריטניה", טען המומחה

מומחה בריטי: יש בפרלמנט שלנו גיס חמישי של פוטין
בניין הפרלמנט הבריטי צילום: Pixabay

הפרלמנט של בריטניה עלול להיות מלא במרגלים רוסים שמנסים "לגרום למדינה הזו לסגת מתמיכה באוקראינה", כך הזהיר מומחה הגנה בכיר. בראיון ל"דיילי סטאר", אמר פרופסור אנתוני גליס כי ייתכן שהפרלמנט שלנו התמלא ב"גיס חמישי של פוטיניסטים".

הפעילות הרוסית בבריטניה הגיעה למציאות קשה כאשר אנשיו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הרעילו את הסוכנים הרוסים סרגיי ויוליה סקריפל שערקו למערב באמצעות גז עצבים נוביצ'וק ב-2018. ולמרות שננקטו מספר צעדים כדי להעניש את רוסיה כמו 153 דיפלומטים שסולקו מהמדינה, נראה כי האיום הרוסי לא נעלם.

"הגיס החמישי של פוטיניסטים כבר נמצא בבריטניה", אמר פרופסור גליס. לדבריו, "אנשי המודיעין הצבאי של פוטין עסוקים כבר עשור לנסות להגיע לכאן ולהרוג בפקודתו של פוטין".

"אני חושש שנראה אותם יותר, במיוחד כשפוטין יבין שהוא מפסיד בגדול באוקראינה, אני מודאג מהחברים של פוטין שכבר בבריטניה, אין לי ספק בכלל שיש 'גיס חמישי' של פוטיניסטים בבריטניה שעושים כמיטב יכולתם כדי לגרום למדינה הזו לסגת מתמיכה באוקראינה, אבל אין להם סיכוי לעשות זאת".

"החבר'ה של פוטין קוראים את העיתונים כמו כולנו ומבינים שעכשיו יש סיכוי טוב שהשמרנים בדרך החוצה, וכנראה די מהר. אז תשומת הלב שלו תפנה לחברים המסורתיים יותר של רוסיה, משמאל, נראה שההשקעה של הזהב הרוסי במפלגת השמרנים הייתה מבוזבזת לחלוטין, בגלל שהם חשבו שהם יכולים לסמוך על בוריס ג'ונסון".

מלחמת אוקראינה רוסיה בריטניה מרגלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד