כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שליחות חשאית ראשונה

דיווח: השר המקורב לנתניהו שביקר במדינה הערבית

לראשונה מאז הקומה ממשלת נתניהו השישית, השר המקורב לנתניהו רון דרמר המריא לביקור באיחוד האמירויות כדי להכין ולתאם ביקור רשמי ראשון של נתניהו במדינה שנדחה לפני כשבועיים 

השר רון דרמר
השר רון דרמר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר ביקר אתמול (ראשון) בחשאי באבו דאבי ונפגש עם בכירים אמירתים, כך דווח ב'וואלה' מפי שני מקורות שמעורים בפרטים.

מדובר בביקור ראשון של שר ישראלי באיחוד האמירויות מאז הקמת הממשלה החדשה בישראל לפני כחודש. אחת ממטרות נסיעתו של דרמר לאבו דאבי הייתה לדון על ביקור אפשרי של ראש הממשלה בנימין נתניהו באיחוד האמירויות בזמן הקרוב.

השר רון דרמר מגיע לישיבת ממשלה (נראה לצידו השר מיקי זוהר) | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

ימים ספורים לאחר הקמת הממשלה הצהיר ראש הממשלה נתניהו כי נסיעתו הראשונה מחוץ לגבולות הארץ תהיה לאבו דאבי לשם תכנן לטוס לפני כשבועיים, אך הביקור נדחה ככל הנראה עד לייצוב הקואליציה שנמצאת בראשית דרכה.

דרמר בשיחה עם שר הביטחון יואב גלנט | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

לפני כשלושה שבועות בבוקר צום עשרה בטבת עלה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להר הבית ויצר מתיחות מול העולם הערבי שזעם על כך מה שהקשה על הוצאת הביקור לפועל ותיאום מועד חדש.

כאמור מי שנשלח כדי להכין את השטח הוא השר דרמר, שנחשב לשר המקורב ביותר לנתניהו בממשלה הנוכחית כאשר זכורים ימי המו"מ הקואליציוני בהם דווח עד כמה התעקש נתניהו לראות את דרמר לצידו בצומת קבלת ההחלטות. לבסוף מונה דרמר לשר לעניינים אסטרטגיים שיהיה אחראי על היחסים מול ארצות הברית, לצד הטיפול בסוגיה האיראנית וקידום הסכמי השלום והנורמליזציה עם מדינות ערביות.

לפי הדיווח ב'וואלה', בלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס לפרסום. ומטעמו של השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר לא נמסרה תגובה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אבו דאבי איחוד האמירויות רון דרמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד