כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
פויקער כמנהג ירושלים

לראשונה בבאיאן: חתונת הנכדה תתקיים ב'קלויז'

משמחה לשמחה: חסידות באיאן בירושלים נרגשת לקראת חתונת הנכדה הראשונה של הרבי, בת לחתנו רבי זלמן לייב אייכנשטיין מזידיטשוב שיקגו שתתקיים הערב לראשונה בהיכל ה'קלויז' של ברחוב מלכי ישראל בירושלים שייסגר לתנועה בשעת החופה. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים וגם לגבי הפויקער בשמחה כמנהג ירושלים

לראשונה בבאיאן: חתונת הנכדה תתקיים ב'קלויז'
הקלויז של חסידי באיאן מוכן לחתונה צילום: באדיבות המצלם

התרגשות גדולה בחצר הקודש באיאן: הערב תתקיים שמחת החתונה לנכדה הראשונה של הרבי, בת לחתנו הגה"ח רבי זלמן לייב אייכנשטיין מזידיטשטוב שיקגו, עם החתן אליעזר אפרים פישל הגר בן הרב יצחק צבי הגר, חתן הרה"ג רבי אהרן אליהו פלדמן, בן הנגיד ר' חיים משה ז"ל וחתן ראש ישיבת סערט ויז'ניץ זצ"ל בעל ה'ברכת משה'. 

'בחדרי חרדים' עם הלו"ז המלא של השמחה הגדולה. שמחת החתונה תיערך לראשונה בהיכל ה'קלויז' הגדול ברחוב מלכי ישראל בירושלים ששופץ והורחב בשנה האחרונה. 

מעמד החופה תיערך בחצר ה'קלויז' וכלל החסידים יעמדו לאורך צומת הרחובות מלכי ישראל, הטורים וברנדייס שייסגרו לתנועת כלי רכב בשעה הייעודה. 

מעמד קבלת פנים בשעה 17:00 ומעמד החופה באזור השעה 18:00. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי שצפוי להתכבד בסידור קידושין הוא האדמו"ר מויז'ניץ שיגיע מבני ברק.

לאחר החופה תיערך הסעודה לאלפי החסידים באולמות שבקומת הקרקע של ה'קלויז' ובאזור השעה 21:00 צפוי להכנס האדמו"ר מבאיאן לשמחת חתן וכלה. 

לבקשת הרבי ובכדי לכבד את מנהגי ירושלים לא תהיה מוזיקה בחתונה, אלא מתופף (פויקער) כמנהג בני ירושלים. גם בעת מעמד החופה ישירו רק חברי המקהלה ובעל המנגן יענקי דסקל ללא ליווי מוזיקלי. 

נשות החסידים לא יהיו בכלל במתחם ה'קלויז' בעת שמחת החתונה, אלא יתרכזו בהיכל בית המדרש הגדול של חסידות גור שם תועבר שמחת החתונה בשידור חי לצד שירודים חיים בכל ריכוזי החסידות בארץ ובעולם.

החתונה תסתיים מוקדם, בשעה 12:00 צפוי הרבי לרקוד מצווה טאנץ כאשר 'הגראמר' לא יאמר 'גראמן' לכבוד הרבי כפי שכבר הורה הרבי בחתונת בן זקוניו שנערך בחודש כסלו האחרון. 

בשבת הקרובה תתקיים שבת שבע ברכות בחצר החסידות בהשתתפות אלפי חסידים מכל רחבי הארץ.

הרבי מבאיאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד