כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"לאן נעלם בן גביר"

צפו: מיקי לוי ניסה לפוצץ את מסיבת העיתונאים של בן גביר "אתה פרובוקטור"

יו"ר הכנסת לשעבר במופע מביש. במהלך מסיבת העיתונאים שקיימו השר איתמר בן גביר והמפכ"ל קובי שבתאי הפתיע בנוכחותו ח"כ מיקי לוי שעד מהרה התבררה סיבת הגעתו למקום. הוא פצח בעימות עם בן גביר לעיני התקשורת ששדרה את ההצהרה בשידור חי | כך זה נראה

צפו: מיקי לוי ניסה לפוצץ את מסיבת העיתונאים של בן גביר "אתה פרובוקטור"
ההתפרצות של מיקי לוי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אורח מפתיע נצפה הערב (שלישי) במשרד לביטחון לאומי, חבר הכנסת מיקי לוי מ'יש עתיד', מי שכיהן עד לא מזמן כיושב ראש הכנסת ובעברו מפקד מחוז ירושלים של משטרת ישראל, שהגיע להשתתף במסיבת העיתונאים של השר איתמר בן גביר והמפכ"ל קובי שבתאי, מהר מאוד התבררה סיבת הגעתו.

בסיום דבריו של השר בן גביר התפרץ חבר הכנסת לוי לעברו של בן גביר, כשהוא מציג בידו את דו"ח מבקר המדינה על טיפול המשטרה בזמן מהומות 'שומר החומות', "לפני כשמונה חודשים הונח דו"ח מבקר המדינה על שולחן הכנסת, לפני שבועיים הזמנתי את המפכ"ל ולא אישרת לו לבוא לוועדת הכנסת".

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

לוי הוסיף והטיח: "מאז שנכנסת לתפקיד לא הגעת לאף אירוע, היו אירועים בימים האחרונים ואתה הפרובוקטור לא נראה בשום אירוע, שואלים אזרחי ישראל היכן בן גביר", עוד תקף יו"ר הכנסת לשעבר בשידור חי, "סיכנת את אזרחי מדינת ישראל והם שואלים להיכן נעלמת".

השר בן גביר השיב לחבר הכנסת לוי וניסה למנוע את הפרובוקציה: "אתה משקר", אמר השר בן גביר, "אני עובד כאן לתקן את הנזקים שלכם, מתקן את השנתיים שקלקלתם" תוך שהוא מפציר במיקי לוי לסיים את הסאגה לכבודו של המפכ"ל שנוכח במקום ואמור לשאת דברים אחריו.

מיקי לוי איתמר בן גביר מסיבת עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד