כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חיזוק הקשר האישי

הסיכומים אליהם הגיעו מלך ירדן עבדאללה ונתניהו

במהלך פגישתם סיכמו ראש הממשלה בנימין נתניהו ומלך ירדן עבדאללה השני על מספר קידום נושאים. בין היתר סוכם על חיזוק הקשר האישי

הסיכומים אליהם הגיעו מלך ירדן עבדאללה ונתניהו
נתניהו בלשכת ראש הממשלה צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו ומלך ירדן עבדאללה השני סיכמו היום (שלישי) בפגישתם על קידום הנושאים הבאים. תחילה סוכם כי יחוזק הקשר האישי בין שני המנהיגים כדי לנסות ולמנוע אי הבנות בעתיד.

עוד סוכם במהלך הפגישה כי, יקודמו הפרויקטים הכלכליים בתחומים הרבים עליהם סיכמו בעבר שתי המדינות וחלקם אף קודמו בשנים האחרונים.

יצוין כי, בימים אלה המלך עבדאללה עוסק בהרחבה במצב הכלכלי הקשה בממלכה שבחודש שעבר הפך למחאה נגד השלטון, ולכן קידום הפרוייקטים הכלכליים חשוב מאוד למלך ירדן.

כפי שדווח, ראש הממשלה בנימין נתניהו טס היום לירדן לפגישה עם מלך ירדן עבדאללה השני. הפגישה נערכה ברקע הסערה בהר הבית, תחילה עם ביקור השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שהוביל גינוים וכן הביקור של השגריר הירדני שעורר מהומות.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "שני המנהיגים דנו בסוגיות אזוריות, בדגש על שיתוף הפעולה האסטרטגי, הביטחוני והכלכלי בין ישראל לירדן, התורם ליציבות האזור. כמו כן, ברכו השניים על הידידות והשותפות, ארוכת השנים, בין מדינת ישראל לממלכה הירדנית".

לפי דיווחים, לפני כשבועיים נועד בחשאי גם שר הביטחון יואב גלנט עם מלך ירדן, פגישה שהייתה הכנה לביקור ראש הממשלה ואף היא נשמרה בסודיות עד לחזרתו ארצה.

בנימין נתניהו מלך ירדן עבדאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד