כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
להקל על הצוותים המחסנים

בדומה לארה"ב - ועדת החיסונים המליצה חיסון לקורונה בכל שנה

לאחר ישיבת ועדת החיסונים בשבוע שעבר שם דנו בנושא המשך מתן חיסוני הקורונה לאוכלוסיה בישראל, ממליצה ועדת החיסונים למשרד הבריאות להיערך לחיסון קורונה שנתי בכל שנה. מדובר בהחלטה דומה להחלטה שהתקבלה בארצות הברית שם יחסנו אחת לשנה את האזרחים

בדומה לארה"ב - ועדת החיסונים המליצה חיסון לקורונה בכל שנה
חיסון לקורונה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

ועדת החיסונים ממליצה למשרד הבריאות להיערך לחיסון האוכלוסיה לקורונה, פעם בשנה בתקופת הסתיו, במבצע משותף של חיסוני קורונה ושפעת יחד בשתי זריקות נפרדות, כך דווחה קטי דור ב'כאן חדשות'. המלצה היא לצאת למבצע חיסוני חורף משולב של חיסוני קורונה ושפעת - בשני חיסונים נפרדים כרגע, כי אין חיסון אחד עדיין.

ד"ר טל ברוש, מרכז עבודת הצוות לטיפול במגיפות וחבר בוועדת החיסונים אמר ל'כאן חדשות' כי "ההמלצה הזאת נועדה גם כדי להקל על האוכלוסיה, גם כדי להקל על הצוותים המחסנים - וגם מתוך הערכה וגם תקווה - שהקורונה הופכת להיות מחלת חורף עונתית".

כמו כן, ממליצים חברי ועדת החיסונים למשרד הבריאות לקנות חיסונים, שיהיה במלאי חיסונים לכל האוכלוסיה בסיכון במחסנים למקרה שתהיה התפרצות בקיץ

ההחלטה מגיעה לאחר שגם מינהל המזון והתרופות ה-FDA האמריקאי ידון בהמלצה ביום חמישי הקרוב לשינוי זמני החיסון נגד קורונה, המטרה לאפשר לרוב האנשים לקבל את החיסון ללא קשר למספר המנות שקיבלו לפני כן, מה שיהפוך אותו לדומה לחיסון נגד שפעת. ההצעה של האמריקאים תאפשר לרוב האנשים לקבל את החיסון, ללא קשר לשאלה אם קיבלו את הסדרה העיקרית של החיסון.

 

משרד הבריאות חיסון נגד שפעת חיסון לקורונה fda

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד