א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הפיגוע סמוך לקדומים

יוצא מהרכב עם סכין שלופה לעבר הלוחמים - ונורה למוות | תיעוד

המחבל שביצע את ניסיון הפיגוע סמוך ליישוב קדומים תועד במצלמות האבטחה יוצא מרכבו עם סכין שלופה מתקרבת לעבר הכוח ונורה למוות לאחר שניסה לדקור לוחמי צה"ל | ראש המועצה האזורית שומרון: "חיילי צה"ל הגנו על בני הנוער שהיו במקום ומנעו פיגוע גדול בהרבה". צפו

יוצא מהרכב עם סכין שלופה לעבר הלוחמים - ונורה למוות | תיעוד
ניסיון הפיגוע צילום: מתוך הסרטון

המחבל שניסה לבצע הבוקר (רביעי) פיגוע דקירה ליד היישוב קדומים, תועד במצלמות האבטחה יוצא מרכב ורץ לעבר לוחמי צה"ל, כשהוא חמוש בסכין, בניסיון לדקור אותם. לוחם עירני שהבחין במחבל ירה לעברו וחיסל אותו.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, אמר בתגובה לפיגוע: "אנחנו מחזקים את חיילי צה"ל שהגנו על בני הנוער שהיו במקום ומנעו פיגוע גדול בהרבה. עם ישראל ינצח. לא נוריד את הראש אל מול הטרור הערבי. נמשיך לבנות; להפריח, לנסוע בכבישים ולבנות את השומרון".

לפי דובר צה"ל, פיגוע הדקירה אירע על ציר 55 הסמוך ליישוב שבמרחב חטיבת שומרון. "מחבל חמוש בסכין הגיע לעמדה צבאית וניסה לדקור לוחם צה"ל בנקודה, המחבל נוטרל על ידי הכוח במקום. אין נפגעים לכוחותינו", נאמר בהודעת הצבא.

בהודעה ששיגר לתושבים ראש מועצת קדומים, חננאל דורני, נכתב כי המחבל ירד מרכב ורץ עם סכין לכיוון עמדת הצבא במעלה נחמיה, ציר העליה להולכי רגל למצפה-ישי. "החיילים ירו במחבל. המחבל הרוג ואין נפגעים מכוחותינו. מחלקת הביטחון וכוחות הצבא ימשיכו להיות דרוכים ולתת מענה לכל איום", נאמר בהודעה.

ניסיון פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד