י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"ישנו את שדה הקרב"

אחרי ההחלטה לספק טנקים: באוקראינה נערכים לדרישה הבאה

יועצו של שר ההגנה האוקראיני אמר כי הדרישה הבאה מהמערב תהיה לקבלת מטוסי קרב מערביים וטילים ארוכי טווח. הוא הביע שביעות רצון מההחלטה של האמריקנים והגרמנים לספק לאוקראינה טנקים: "ההחלטה הזו תסייע לנו משמעותית בשדה הקרב"

אחרי ההחלטה לספק טנקים: באוקראינה נערכים לדרישה הבאה
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

יועצו של שר ההגנה האוקראיני יורי סאק מצהיר כי הדרישה הבאה מהמערב, אחרי קבלת הטנקים תהיה לקבלת מטוסי קרב מערביים וטילים ארוכי טווח.  את הדברים אמר לכתב המדיני של כאן חדשות, עמיחי שטיין.

לדברי סאק, בקייב מביעים שביעות רצון מההחלטה של ארה"ב וגרמניה לספק להם טנקים: "אנחנו שמחים מאוד על ההחלטה. ידענו שאין סיבה הגיונית למה אנחנו לא צריכים לקבל, במיוחד שיש אלפי טנקים כאלה באירופה. ההחלטה הזו תסייע לנו משמעותית בשדה הקרב ותאפשר לנו לכבוש מחדש את השטחים שרוסיה כבשה מאיתנו".

סאק הבהיר כי הדרישה הבאה היא לקבל מטוסי קרב מהדור הרביעי, דוגמת F16 וטילים ארוכי טווח: "הם ישנו לגמרי את שדה הקרב. לנו יש מיגים – ומטוסי הקרב המערביים, דוגמת F16, עדיפים מבחינת החימוש ולכן זה יסייע לנו לנצח את המלחמה יותר מהר. אנחנו נעשה הכל כדי שזה יקרה ונקבל אותם. ותזכור – אף אחד לא האמין שנקבל מהמערב טנקים".

על סיוע מישראל מישראל אמר סאק: "אנחנו מצפים שהקואליציה של המדינות החופשיות ימשיכו לסייע לאוקראינה, ונשמח כמובן אם ישראל גם תסייע יותר לאוקראינה".

מלחמת אוקראינה רוסיה טנקים ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד