כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
תיעוד

עשרות אלפי מתפללים בהילולת הבבא סאלי | ההיערכות נמשכת

כוחות משטרה ממשיכים לאבטח את הילולת הבבא סאלי זצ"ל בנתיבות | במהלך הלילה הגיעו למתחם הקבר עשרות אלפי בני אדם מכל רחבי הארץ. הלילה עבר ללא אירועים חריגים | תיעוד מהיערכות המשטרה

עשרות אלפי מתפללים בהילולת הבבא סאלי | ההיערכות נמשכת
הילולת הבבא סאלי צילום: דוברות המשטרה

המשטרה ממשיכה גם הבוקר (חמישי) בהיערכות ואבטחת המתפללים המגיעים להילולת הבאבא סאלי זצ"ל בנתיבות. במהלך הלילה הגיעו למתחם הקבר, שסגור בשל בעיות בטיחות, עשרות אלפי בני אדם מכל רחבי הארץ. הלילה עבר ללא אירועים חריגים.

השוטרים, בהם לוחמי מג"ב ומתנדבים, נפרשו בכוחות מתוגברים לשמירה על הסדר הציבורי, ביטחון הציבור, וויסות קהל והכוונת תנועה בצירי התנועה ובעיר נתיבות. בכניסה למתחם נערך ויסות קהל לשרוולי המתנה שחולקו לקבוצות שיכנסו למתחם סביב "הציון", במטרה לשמור על בטחונו של הציבור ולמנוע דוחק.

בשל ההילולה, רח' דרכי רפאל בנתיבות נסגר לתנועה ולא ניתן להיכנס למתחם עם כלי רכב. הנהגים מתבקשים להחנות את רכבם בחניון הרכבת בעיר ומשם יופעל מערך היסעים (שאטלים) מיוחד, או ליד מגרש הכדורגל העירוני. כמו כן ניתן לחנות על בסיס חניות פנויות ברחובות הסמוכים. במשטרה ציינו כי שוטרים יכווינו את התנועה על פי הצורך.

"אנו פונים לציבור משתמשי הדרך לנהוג במשנה זהירות ולשמור כללי נהיגה בטוחה", מסרה המשטרה. "ציבור החוגגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים והסדרנים במקום".

בכל איתור של חפץ חשוד, מבקשים במשטרה, יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ולהותיר את הטיפול בחפץ החשוד לשוטרי וחבלני משטרת ישראל.

הילולת הבבא סאלי היערכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד