כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
זהו המחליף

אחרי כעשור: אביו של עמית סגל פורש

העיתונאי חגי סגל, עורך העיתון 'מקור ראשון' בשנים האחרונות, הודיע לבעלי העיתון כי הוא פורש מתפקידו כעורך, אך ימשיך לפרסם את טורו השבועי. המחליף: אלעד טנא, לשעבר ראש מערך ההסברה של בנט

 אחרי כעשור: אביו של עמית סגל פורש
חגי סגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חילופים בעיתון 'מקור ראשון'. העיתונאי חגי סגל פורש מתפקידו כעורך העיתון לאחר כמעט עשור, את מקומו יחליף ראש מערך ההסברה הלאומי. 

סגל, אביו של העיתונאי עמית סגל, יסיים בקרוב את תפקידו כעורך וישוב להתמקד במשבצת הכתיבה מעל דפי העיתון. במקומו יערוך את העיתון אלעד טנא, שעבד בעבר בעיתון ולאחרונה תפקד כראש מערך ההסברה תחת ממשלתו של בנט.

טנא חוזר לעיתון שבו עבד בעבר במשך שנים - בין השאר ייסד וערך את המגזין "מוצ"ש" בעיתון בשנת 2010, וכן שימש כסגן העורך הראשי של העיתון. לאחר מכן שימש כסגן עורך ראשי של 'מעריב' ועורך ראשי של אתר 'nrg'. בשנת 2015 הקים את חטיבת הדיגיטל בתאגיד השידור הציבורי וניהל אותה במשך 6 שנים.

טנא ייכנס לתפקידו בחודש מאי בתום תקופת הצינון המחייבת עובד מדינה בכיר. מקבוצת 'ישראל היום' נמסר: "סגל שיתף לאחרונה את בכירי הקבוצה עמיר פינקלשטיין וריקי רוב בדעתו על הצורך בחילופי משמרות וברצונו לסיים את תפקידו כעורך הראשי. המו"ל ובעלי הקבוצה ד"ר מרים אדלסון החליטה כי העורך הבא יהיה אלעד טנא".

מרים אדלסון, מו"ל הקבוצה מסרה: "קשה לתאר את תרומתו העצומה של חגי סגל לצמיחתו וקידומו של העיתון "מקור ראשון" לאורך השנים ואנו שמחים שחגי ימשיך להוביל את צוות הכותבים המקצועי שלנו גם בשנים הקרובות. אנו מברכים על חזרתו של אלעד טנא לעיתון שהיה עבורו בית ואנו בטוחים כי טנא יצעיד את העיתון לגבהים חדשים".

חגי סגל אמר מצידו וסיכם את התקופה: "לפני קרוב לתשע שנים הוצעה לי משרת העורך של מקור ראשון, משרה שחדוות יצירה גדולה ואחריות רבה משמשים בה יחדיו. כל יום ויום זכרתי כי אינני סולן, לכל היותר קפטן של נבחרת משובחת, חרוצה ונלהבת. לאחרונה בשלה אצלי ההכרה כי הגיעה העת לחילופי משמרות. אני מאמין שכישוריו של אלעד טנא יסייעו לו להוביל את מקור ראשון - העיתון והאתר - מחיל אל חיל, בעז"ה אסייע אף אני כמיטב יכולתי."

העורך הנכנס אלעד טנא התייחס לקאמבק ואמר: "אני מודה על האמון ועל הזכות לשמש כעורך הראשי של מקור ראשון. זו סגירת מעגל מרגשת עבורי וגם יציאה לדרך חדשה ואני מקווה שאוכל לקחת את מקור ראשון על הישגיו, להמשיך את המורשת ולהצעיד אותו קדימה".

חגי סגל מקור ראשון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד