כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הונה את הרשויות

ההורים נדהמו: מבקש המקלט הוא רוצח שהתחזה לבן 14 

על צעיר בן 21 נגזר עונש מאסר בגין רצח כפול בסרביה, אך הוא הונה את משמר הגבול ואת משרד הפנים וקיבל אישור כניסה לבריטניה, לאחר מכן המשיך עבדול-רהימזאי עם הרציחות ורצח צעיר בן 21 בבורנמות' - אנגליה. הוא למד בבית ספר עם ילדים בגילאי 14 כשהוא מתחזה לקטין

ההורים נדהמו: מבקש המקלט הוא רוצח שהתחזה לבן 14 
אזרחים באפגניסטן צילום: Pixabay

הורים מזועזעים חשפו כיצד רוצח מבקש מקלט אפגני שהתחזה לילד בן 14 הצליח להונות את הרשויות ואת בית הספר התיכון שלו. לוואנגין עבדול-רהימזאי התחזה ליתום אפגני צעיר לאחר שהגיע לבריטניה ב-2019 והורשה ללמוד באקדמיית וינטון בבורנמות'.

אבל במציאות, הוא היה גבר בן 19 שהיה מבוקש על ידי המשטרה בסרביה לאחר שנידון בהיעדרו ל-20 שנות מאסר על ירי בשני אנשים במהלך ויכוח, כך דיווח ה'דיילי מייל'.

רשת ההונאה שלו - שהטעתה את משמר הגבול ומשרד הפנים - התפרסמה השבוע כאשר עבדול-רהימזאי הורשע ברצח תומס רוברטס במרכז העיר בורנמות' במרץ האחרון. הוא גם הורשע בסחר בסמים באיטליה וקיבל עונש ללא מאסר לאחר שהודה באשמה.

האפגני, כיום בן 21, קיבל משפחת אומנה זמן קצר לאחר שהגיע לבריטניה - בטענה שהטליבאן הוציא להורג את שני הוריו. לאחר מכן הוא נרשם לאקדמיית וינטון, אבל הורים זועמים של חבריו לכיתה תיארו כעת את הזוועה שלהם מכך שהוא הורשה להתערבב בחופשיות עם ילדיהם - למרות היותו רוצח בדם קר.

אם לתלמיד בבית הספר, שביקשה לא להזכיר את שמה, תיארה את הרוצח כ"הבריון בבית הספר". היא אמרה: "אני מעריכה שאולי בית הספר לא ידע באותו זמן שהוא באמת מבוגר וגם לא שהוא הרג שני גברים בסרביה. אבל ברגע שנודע להם, הם היו צריכים לשלוח הודעה לכל ההורים להתנצל ולהסביר איך האיש הזה הצליח להתחזות לילד בן 14".

רצח בריטניה אפגניסטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד